it’s not
about us
Hey welkom!
Hey welkom!
Wij zijn, zoals een klant aangaf, ‘de trailblazers’ van ons vakgebied. En daar zijn we best een beetje trots op! Bright6 werkt interdisciplinair en bundelt expertise binnen 1 platform. Wij zijn een eigenzinnig en onafhankelijk buro dat bedrijven inspireert en laat groeien op het gebied van futureproof CX, organisatieontwikkeling, trends en design. We bieden een compleet nieuwe visie op klantgericht ondernemen. Met eigen jargon, vernieuwende teamstructuren en een sterke focus op innovatie. Lees snel door om onze Bright-Heads te leren kennen…..
Welkom!
Eveline Erkelens is Customer Strategist, Agile (Leadership) Coach & Influencer. Zij is bedenker en oprichter van Bright6. Het liefst bespreekt en onderzoekt ze taboethema’s waar mens en technologie, wetenschap, leiderschap en organisatie elkaar weten te raken op het gebied van CX en moderne customer service strategieën. Ze schrijft blogs over de toekomst van leiderschap, klant en medewerker interactie versus trends en doet onderzoek naar de toekomst van Customer Experiences. Inclusiviteit en diversiteit binnen organisatieculturen is een belangrijke inspiratiebron in haar werk. Ze is o.a. bekend van haar deelname aan het boek Customer Experience Travel Guide, haar vaste blogs op Customer First en haar inspiratie lezingen op webinars, hoge scholen, universiteiten en events. Eveline is altijd in voor een goede ‘hike’, maar starten met lekkere (online) cappuccino is meer dan goed! Je kunt haar direct bereiken op 06-11001379 of mailen op team@bright6.nl.
Als iemand impact kan maken, dan is het onze Ed. Zijn focus ligt op Training, Verandermanagement, Advies en CoachDeAgileCoach. Om hier onderscheidend in te kunnen en vooral te blijven zijn, staat continu verbeteren bij hem altijd centraal. Ed heeft tot enkele jaren geleden altijd zelf met zijn poten in de klei gestaan. Bij hem dus geen gladde consultancy praatjes. Ed gaat voor echt en oprecht. En voor iedereen, van operations tot directie, met evenveel aandacht. Door zijn jarenlange en brede ervaring in verandertrajecten, als projectleider, trainer, coach, leidinggevende en zorgverlener, is hij sterk in het ontwikkelen en begeleiden van veranderprocessen in organisaties, teams en voor individuen. Hij durft als geen ander alles op tafel te leggen en bespreekbaar te maken. Ed is onze verbinder. Hij werkt met teams vanuit reflectie en veiligheid. Dit gecombineerd met vakkennis en een flinke dosis humor. Hij kijkt beter dan wie dan ook naar wat wel werkt en daar meer van DOEN!
Je kunt hem een whatsapp sturen via deze website, mailen op team@bright6.nl of bellen op 06- 51841682.
Frederique’s hart klopt voor de klant en de medewerker; gepassioneerd over klantbeleving, en vooral ook het leiderschap wat nodig is om de transitie naar klantgericht ondernemen te realiseren. Ze combineert strategische visie en vertaling van customer experience met het inrichten van performance en portfolio management, zodat management teams een goeie heartbeat ontwikkelen en scherp aan de wind de uitgezette koers kunnen varen. Haar uiteindelijke doel: een mooi bedrijfsresultaat en duurzame business neer te zetten door customer experience en agile te combineren. Daarnaast is ze gecertificeerd team coach en CX expert (CCXP). Ze combineert deze zakelijke en zachte kant graag in haar opdrachten. Passie en inspiratie brengt Frederique ook graag over door het podium te pakken en key note speaches te geven. In haar vrije tijd zeilt ze graag, ook daar is optimaal koershouden voor haar de interessantste uitdaging.
Wil je veranderen en als management team een juiste heldere klant-koers uitzetten en de organisatie hiermee inspireren en een helder strategisch framework neerzetten voor een zelfsturende organisatie, kan je haar altijd bellen of appen op 06-10676464, of mailen op team@bright6.nl.
Irene is e-commerce manager, trendwatcher en senior product owner. Ze is onze strategische partner met een achtergrond in organisatie transformaties. Irene heeft samen met haar team een Europese organisatie, getransformeerd naar een moderne wendbare organisatie. Hierbij was zij de aanjager en nauw betrokken bij de IT, marketing, operations en customer service teams. Door nieuwe effectieve rituelen zowel voor management als teams, zijn doelen samen geformuleerd. Dit met verbluffende resultaten!
In de afgelopen jaren heeft Irene nieuwe tools ontwikkeld en in de praktijk toegepast. Ze zet deze het liefst in om transparantie en samenwerking in een organisatie te verbeteren.
Irene begeleidt binnen Bright6 organisaties bij de implementatie van een organisatie brede Rolling Roadmap of een Future-scan. Hiermee krijg je een helder beeld hoe de organisatie ervoor staat, waar de ambitie ligt en wat een eerste stap richting een toekomstbestendige organisatie zou kunnen zijn. Na haar future-scan zet zij de juiste experts in om met jouw teams aan de slag te gaan.
Wil je veranderen en niet veranderd worden? Neem dan contact op met Irene. Je kunt een whatsapp sturen via deze website, mailen op team@bright6.nl of bellen op 06-11002601.
Kun je klantgericht werken en transformeren zonder je interne organisatie mee te nemen? Wij introduceren je, met trots, Mirjam Altena. Mirjam is Cultureel & Corporate Antropoloog en werkt, coacht en traint vanuit de Agile Lean methodiek. Ze heeft in Oeganda en Gambia organisaties opgezet en heeft daarnaast ruime ervaring in het begeleiden van teams, senior management en directie teams. “Kijken naar cultuur betekent kijken naar dat wat mensen betekenis geeft; structuren, routines en identiteit. Wat mag en wat is ‘not-done’? Wie wordt er gehoord, en wie vooral niet?” Veranderen ziet ze als besmetten met nieuw gedrag met nieuwe routines. Transformeren is dan ook niet voor softies, je moet er flink wat uithoudingsvermogen voor hebben. Mirjam krijgt een allergische reactie van woorden als ‘uitrollen’ en is intolerant voor het schrijven van dikke rapporten. Ze werkt het liefst als trainer en teamcoach voor groepen. Ze doet alles met passie en energie en is bedreven in het laten leren door te doen en te ervaren.
Mail Mirjam op team@bright6.nl of bel haar op 06-11001379.
Is de klantcontact operatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden van klantcontact teams. In 2021 is zij door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network en NMBRS.
Cynthia heeft een achtergrond in pedagogische wetenschappen, en is daardoor expert in de invloed van de omgeving op het ontwikkelen van gedrag. Haar specifieke afstudeerrichting is Neuroscience: door brain imaging techniques de hersenactiviteit meten en koppelen aan gedrag. Hierdoor heeft zij een unieke én holistische visie op drijfveren van menselijk gedrag en weet dit goed te vertalen naar de professionele setting.
Daarnaast is Cynthia gek op efficiëntie en houdt ervan om te innoveren en automatiseren wanneer dit betekent dat dit het leven van mensen beter en makkelijker maakt, zonder daarbij de human touch uit het oog te verliezen, maar wél kosten reduceert.
People, Processes en Pennies in balans, in een omgeving waar (jong) talent kan groeien, bloeien en ontwikkelen mét innovaties en automatiseringen. Dat is de wereld waar Cynthia in wil leven en waar zij vol voor gaat. Cynthia staat altijd open om eens met je te sparren. Laat weten als je haar nodig hebt. Je kunt haar bereiken op team@bright6.nl of 06-21201401.
Een positieve klantbeleving die bijblijft – laat dat maar aan Gülsün over. Als CX Expert (CCXP gecertificeerd), Designer, Trainer en Adviseur helpt zij organisaties om klantgerichter te worden. Dat doet ze door betekenisvolle klantervaringen te ontwerpen en customer journeys slim te verbeteren.
Going further faster is wat ze belooft. Gülsün is geen Bright-Head die een boekwerk neerlegt en vervolgens vertrekt. Nee, ze zorgt voor een onderscheidende strategie én de doorvertaling daarvan naar de dagelijkse praktijk. Zodat je écht verschil kunt maken voor je klanten. Gülsün inspireert, adviseert en activeert. Soms vanaf de zijlijn met advies, soms als onderdeel van je team of als coach om te empoweren. Maar altijd vanuit haar passie voor CX en haar drive om te scoren.
Haar CX-sporen heeft zij in verschillende branches ruimschoots verdiend. Zo heeft Gülsün diverse goede-doelenorganisaties geholpen een langdurige relatie op te bouwen met hun achterban en duurzaam te groeien. Alsof dat nog niet genoeg is, is ze ook Behavioural Designer en is ze gefascineerd door hoe klanten denken en beslissingen nemen. Handig als je wilt weten waar en hoe te verbeteren. Want dat is waar zij als ware impactmaker voor gaat: meetbaar resultaat voor jou en je klanten.
Een keer sparren? Mail haar via team@bright6.nl of bel naar 06 – 28 97 24 06.
Richard heeft als agile (transformatie) coach maar 1 focus: maximale waarde leveren. Hij helpt organisaties de (toekomstige) klant centraal te stellen en vervolgens snel, efficiënt en gefocust waarde te leveren. Zijn ruime ervaring als Transformatie Manager, Agile Portfolio Manager en Agile Coach geven Richard veel mogelijkheden om op een creatieve manier oplossingen te vinden voor elke uitdaging. Samenwerking, betrokkenheid, motivatie, doelgericht, focus, transparantie, openheid en continu verbeteren zijn kernbegrippen die bij zijn manier van werken centraal staan. Richard heeft tot 2021 letterlijk met zijn poten in de klei gestaan. Op basis van best practices heeft Richard een framework weten te ontwikkelen rondom Portfolio Management. Met de Agile Principes als basis en met de focus op waarde. Dit Value Driven Portfolio Management framework wordt door veel bedrijven met veel enthousiasme ontvangen.
Benieuwd hoe Richard kan helpen bij jouw Agile Transformatie of hoe Value Driven Portfolio Management jouw organisatie kan helpen maximale waarde voor jouw klanten te realiseren? Neem dan contact op met Richard.
Je kunt hem bereiken door een whatsapp sturen via deze website, te mailen op team@bright6.nl of te bellen op 06-14359838.
Martijn is zowel een intra- als entrepreneur én een senior director op het gebied van omnichannel experience en leiderschap. Martijn is een Bright-Trendvertaler en zet het liefst een hele organisatie in beweging om een ieder enthousiast én bewust te maken om in elk contact waarde te genereren. Een weg inslaan waar mens, technologie, wetenschap, leiderschap en organisatie elkaar ontmoeten op het gebied van interactie strategieën. Martijn trekt zijn vergezichten van het papier door met zijn teams verantwoordelijkheid te nemen voor resultaat op korte termijn zonder de stip op de horizon hierbij uit het oog te verliezen. ‘From one stage tot he next’. Op basis van zijn ervaring is hij daarnaast een veel gevraagd spreker over de toekomst van (digitaal) klantcontact en de impact hier van op een organisatie en hun medewerkers. Martijn is altijd in voor een goede bak (online) koffie, waarbij perspectief het startpunt, de rode draad, de challenge en/of de uitkomst is. Wat is jouw blik hierop en wat heb je de ander te bieden?
Je kunt Martijn direct bereiken op 06-11001379 of mailen op team@bright6.nl.
Graag stellen we Bright-Head Maarten Oosterhoff aan je voor. Maarten geeft advies, coaching en leiding (a.i.) aan cultuurverandering- en leiderschapsprogramma’s binnen senior customer service CX teams én (digitale) klant omgevingen. Hij weet hoe het kan en moet! Omgevingen waar ruimte wordt geschapen voor dialoog, voor elkaar echt begrijpen én waar medewerkers via een (agile) mindset ruimte krijgen om zelf invulling te geven aan de veranderende omgeving. In co-creatie met het leiderschapsteam ontwikkelt hij een nieuwe toekomstvisie, operationeel klantcontact model en business plan. En alhoewel de druk in contact center systeem groot is en ze gewend zijn om gewoon hard te gaan rennen, lukt het Maarten steeds om vanuit hier de transformatie in te zetten en juíst dan een andere energie in te zetten. Onder zijn begeleiding veranderen we het systeem naar een toekomstbestendige waarde gedreven klantorganisatie; Maarten kent de valkuilen en snapt de operationele uitdagingen.
En Maarten is meer dan dit! Met zijn ruime ervaring als presentatietrainer en -coach weet hij ook als geen ander storytelling in te zetten om een hele organisatie te inspireren én te activeren. En, nice2know, hij reist graag naar en door Latijns Amerika. Je kunt hem altijd uitnodigen voor een sterke zwarte koffie (en een gepassioneerd gesprek over voetbal 😉).
Je kunt Maarten bereiken op team@bright6.nl of 06-20492233.
Wij zijn op zoek naar jou. Maak jij – net als wij – graag impact? Join the club! We zijn op zoek naar freelance CX & e commerce experts, transformatie-experts, customer service trainers, agile leadership coaches, wetenschappers, sprekers vanuit het werkveld en Agile Coaches met impact. Iemand met een unieke, vernieuwende visie op Customer Experience, marketing, klantstrategie, UX, UI en organisatiegedrag. En zonder angst om te pionieren. Professionals die Agile ademen en voor wie Scrum en Kanban geen abracadabra, maar gesneden koek zijn.
Op een nét even andere manier. We zien veel groeikansen in de toekomst. Specifiek voor Agile marketing en Agile CX, buiten IT-vraagstukken. Jij ook? Laten we dan samen onze missie waarmaken! Samen is altijd beter dan alleen! Toch?
Dus…. stamp met je voeten en bel, mail, app en/of link met ons. Dan gaan we snel afspreken.