it’s not
about us
Hey welkom!
Hey welkom!
Wij zijn, zoals een klant aangaf, ‘de trailblazers’ van ons vakgebied. En daar zijn we best een beetje trots op! Bright6 werkt interdisciplinair en bundelt expertise binnen 1 platform. Wij zijn een eigenzinnig en onafhankelijk buro dat bedrijven inspireert en laat groeien op het gebied van futureproof CX, organisatieontwikkeling, trends en design. We bieden een compleet nieuwe visie op klantgericht ondernemen. Met eigen jargon, vernieuwende teamstructuren en een sterke focus op innovatie. Lees snel door om onze Bright-Heads te leren kennen…..
Welkom!
Eveline Erkelens is Customer Strategist, Agile (Leadership) Coach & Influencer. Zij is bedenker en oprichter van Bright6. Het liefst bespreekt en onderzoekt ze taboethema’s waar mens en technologie, wetenschap, leiderschap en organisatie elkaar weten te raken op het gebied van CX en moderne customer service strategieën. Ze schrijft blogs over de toekomst van leiderschap, klant en medewerker interactie versus trends en doet onderzoek naar de toekomst van Customer Experiences. Inclusiviteit en diversiteit binnen organisatieculturen is een belangrijke inspiratiebron in haar werk. Ze is o.a. bekend van haar deelname aan het boek Customer Experience Travel Guide, haar vaste blogs op Customer First en haar inspiratie lezingen op webinars, hoge scholen, universiteiten en events. Eveline is altijd in voor een goede ‘hike’, maar starten met lekkere (online) cappuccino is meer dan goed! Je kunt haar direct bereiken op 06-11001379 of mailen op team@bright6.nl
Thirza helpt afdelingen en organisaties graag verder met vernieuwende oplossingen. Dankzij haar jarenlange ervaring in de businesswereld en met Service Design kan zij de Customer Experience van elke organisatie een flinke boost geven. Thirza werkte eerder 13 jaar bij KLM, o.a. als Director Customer Experience. Nu doet ze waar haar hart ligt: organisaties aan een ijzersterke Customer Experience helpen.
Het “aha”-moment – dat is waar Thirza het voor doet. “Oh ja, zo kan het ook!” Thirza gelooft namelijk niet in de status quo, maar daagt die graag uit. Zeker als het om de klant gaat. Daarbij maakt ze gebruik van Service Design: een holistische en creatieve benadering om voelbaar betere producten, diensten en processen te ontwikkelen.
Met haar resultaatgerichte aanpak en aanstekelijke enthousiasme brengt Thirza organisaties in beweging. Blijvend. Dat doet ze met oplossingen die breed door de organisatie gedragen worden. Met de juiste spelers op de juiste plek. En ook met een gezonde dosis efficiëntie, empathie en oog voor diversiteit. Want diversiteit aan ideeën en mensen ziet zij als international (die 14 jaar in het buitenland heeft gewoond) juist als een grote verrijking.
Je kunt haar een whatsapp sturen via deze website, mailen op team@bright6.nl of bellen op 06-20953126.
Als iemand impact kan maken, dan is het onze Ed. Zijn focus ligt op Training, Verandermanagement, Advies en CoachDeAgileCoach. Om hier onderscheidend in te kunnen en vooral te blijven zijn, staat continu verbeteren bij hem altijd centraal. Ed heeft tot enkele jaren geleden altijd zelf met zijn poten in de klei gestaan. Bij hem dus geen gladde consultancy praatjes. Ed gaat voor echt en oprecht. En voor iedereen, van operations tot directie, met evenveel aandacht. Door zijn jarenlange en brede ervaring in verandertrajecten, als projectleider, trainer, coach, leidinggevende en zorgverlener, is hij sterk in het ontwikkelen en begeleiden van veranderprocessen in organisaties, teams en voor individuen. Hij durft als geen ander alles op tafel te leggen en bespreekbaar te maken. Ed is onze verbinder. Hij werkt met teams vanuit reflectie en veiligheid. Dit gecombineerd met vakkennis en een flinke dosis humor. Hij kijkt beter dan wie dan ook naar wat wel werkt en daar meer van DOEN!
Je kunt hem een whatsapp sturen via deze website, mailen op team@bright6.nl of bellen op 06- 51841682.
Jan-Hein heeft deze quote boven zijn bed hangen; “Hoe klein je ook begint, begin vandaag met positieve energie om de wereld een stukje mooier te maken.” En precies daarom vinden wij hem zo leuk! Jan Hein is onze Bright-Expert met een focus op data gedreven waardecreatie vanuit een klantgerichte CX strategie. Hij draagt altijd vier pijlers in zijn rugzak; Data, Innovatie, The Effortless Experience en Structuur. Hij bespreekt graag met je hoe je dit het beste door je agile teams op een lean manier kan faciliteren. Daarnaast heeft hij, net als onze andere experts zijn kennis niet alleen uit boeken, maar hij heeft daadwerkelijk grote CX en customer service transities bij onder andere startups begeleidt en doorgevoerd. Hij werkt altijd vanuit zijn geloof; de beste klantgerichte strategie is enorm kostenefficiënt en stimuleert exponentiële groei en medewerker geluk, een win-win. Hierbij helpt hij agile leaders, managers, teams en bedrijven en jou om te groeien in jullie sales en service resultaten. Je kunt hem bereiken door een whatsapp sturen via deze website, te mailen op team@bright6.nl of te bellen op 06-29002612.
Irene is e-commerce manager, trendwatcher en senior product owner. Ze is onze strategische partner met een achtergrond in organisatie transformaties. Irene heeft samen met haar team een Europese organisatie, getransformeerd naar een moderne wendbare organisatie. Hierbij was zij de aanjager en nauw betrokken bij de IT, marketing, operations en customer service teams. Door nieuwe effectieve rituelen zowel voor management als teams, zijn doelen samen geformuleerd. Dit met verbluffende resultaten!
In de afgelopen jaren heeft Irene nieuwe tools ontwikkeld en in de praktijk toegepast. Ze zet deze het liefst in om transparantie en samenwerking in een organisatie te verbeteren.
Irene begeleidt binnen Bright6 organisaties bij de implementatie van een organisatie brede Rolling Roadmap of een Future-scan. Hiermee krijg je een helder beeld hoe de organisatie ervoor staat, waar de ambitie ligt en wat een eerste stap richting een toekomstbestendige organisatie zou kunnen zijn. Na haar future-scan zet zij de juiste experts in om met jouw teams aan de slag te gaan.
Wil je veranderen en niet veranderd worden? Neem dan contact op met Irene. Je kunt een whatsapp sturen via deze website, mailen op team@bright6.nl of bellen op 06-11002601.
Kun je klantgericht werken en transformeren zonder je interne organisatie mee te nemen? Wij introduceren je, met trots, Mirjam Altena. Mirjam is Cultureel & Corporate Antropoloog en werkt, coacht en traint vanuit de Agile Lean methodiek. Ze heeft in Oeganda en Gambia organisaties opgezet en heeft daarnaast ruime ervaring in het begeleiden van teams, senior management en directie teams. “Kijken naar cultuur betekent kijken naar dat wat mensen betekenis geeft; structuren, routines en identiteit. Wat mag en wat is ‘not-done’? Wie wordt er gehoord, en wie vooral niet?” Veranderen ziet ze als besmetten met nieuw gedrag met nieuwe routines. Transformeren is dan ook niet voor softies, je moet er flink wat uithoudingsvermogen voor hebben. Mirjam krijgt een allergische reactie van woorden als ‘uitrollen’ en is intolerant voor het schrijven van dikke rapporten. Ze werkt het liefst als trainer en teamcoach voor groepen. Ze doet alles met passie en energie en is bedreven in het laten leren door te doen en te ervaren.
Mail Mirjam op team@bright6.nl of bel haar op 06-11001379
Wij zijn op zoek naar jou. Maak jij – net als wij – graag impact? Join the club! We zijn op zoek naar freelance CX & e commerce experts, transformatie-experts, customer service trainers, agile leadership coaches, wetenschappers, sprekers vanuit het werkveld en Agile Coaches met impact. Iemand met een unieke, vernieuwende visie op Customer Experience, marketing, klantstrategie, UX, UI en organisatiegedrag. En zonder angst om te pionieren. Professionals die Agile ademen en voor wie Scrum en Kanban geen abracadabra, maar gesneden koek zijn.
Op een nét even andere manier. We zien veel groeikansen in de toekomst. Specifiek voor Agile marketing en Agile CX, buiten IT-vraagstukken. Jij ook? Laten we dan samen onze missie waarmaken! Samen is altijd beter dan alleen! Toch?
Dus…. stamp met je voeten en bel, mail, app en/of link met ons. Dan gaan we snel afspreken.