155-175

2 resultaten gevonden

Filters

Maarten Oosterhoff

Hoe zou het zijn als je geen afdeling klantenservice nodig hebt? Wanneer je klanten tevreden zijn. Je processen waterdicht. En de buitenwereld je niet met nieuwe innovatieve zaken bestookt? Dat je klanten rustig willen wachten tot jij je zaakjes (weer) op orde hebt?

Dat zou lekker zijn. En deze droomwereld is ook saai en voorspelbaar. Dus back-to-reality.

Jouw organisatie heeft zeker te maken met veeleisende klanten die steeds meer en meer willen. Een buitenwereld die innovatieve systemen en technieken ontwikkelt. Teams en een arbeidsmarkt die onder druk staan. En dan heb je ook nog je eigen interne organisatie. Klantreizen, Service Journeys, nieuwe systemen die geïmplementeerd worden of de introductie van een nieuwe chatbot. Je wil graag naar een klantgerichte cultuur én continue blijven verbeteren. Maar hoe?

Met mijn brede ervaring, gedrevenheid en passie voor klanten kijk ik graag met je mee. Of het nu als adviseur is. Om even, als interim manager/leider, met je mee te lopen bij een transitie. Of om je teams te inspireren als key-note spreker. I'm your man.

Bel me voor een kop koffie. Dan weten we of ik iets voor je kan doen. Ik drink mijn koffie zwart en sterk.

Bekijk freelancer

Irene Smit

Irene is e-commerce manager, trendwatcher en senior product owner. Ze is onze strategische partner met een achtergrond in organisatie transformaties. Irene heeft samen met haar team een Europese organisatie, getransformeerd naar een moderne wendbare organisatie.

Bekijk freelancer