Maarten Oosterhoff

Tariefindicatie: € 155-175

Hoe zou het zijn als je geen afdeling klantenservice nodig hebt? Wanneer je klanten tevreden zijn. Je processen waterdicht. En de buitenwereld je niet met nieuwe innovatieve zaken bestookt? Dat je klanten rustig willen wachten tot jij je zaakjes (weer) op orde hebt?

Dat zou lekker zijn. En deze droomwereld is ook saai en voorspelbaar. Dus back-to-reality.

Jouw organisatie heeft zeker te maken met veeleisende klanten die steeds meer en meer willen. Een buitenwereld die innovatieve systemen en technieken ontwikkelt. Teams en een arbeidsmarkt die onder druk staan. En dan heb je ook nog je eigen interne organisatie. Klantreizen, Service Journeys, nieuwe systemen die geïmplementeerd worden of de introductie van een nieuwe chatbot. Je wil graag naar een klantgerichte cultuur én continue blijven verbeteren. Maar hoe?

Met mijn brede ervaring, gedrevenheid en passie voor klanten kijk ik graag met je mee. Of het nu als adviseur is. Om even, als interim manager/leider, met je mee te lopen bij een transitie. Of om je teams te inspireren als key-note spreker. I'm your man.

Bel me voor een kop koffie. Dan weten we of ik iets voor je kan doen. Ik drink mijn koffie zwart en sterk.

Ja, ik wil een vrijblijvende aanvraag doen

Wil je de klantgerichte cultuur in je organisatie naar een hoger niveau tillen? Ben je vastbesloten om te innoveren, problemen voor te zijn en continue verbetering na te streven? Streeft naar een hoger niveau van klantgerichtheid, en zoek je daar een inspirerende leider of manager voor? Lees dan verder!

Van cost center naar value center

De uitdaging bij het bereiken van uitmuntende klantenservice en -ervaring is het balanceren van de belangen van klanten en het bedrijf. Hoe minimaliseren we frictie en kosten en voegen we waarde toe?

Idealiter zou een aparte ‘Service’-afdeling overbodig zijn, maar dat is zelden het geval. Daarom streef ik er naar om elke klantinteractie waardevol te maken, ongeacht waar deze plaatsvindt. Klantgerichtheid moet in het hart van je organisatie zitten. “Service is een mentaliteit, geen afdeling.”

Wie ben ik?

Met meer dan 20 jaar ervaring in Customer Service, Operations en Customer Experience, ben ik een dynamische professional die alles weet van het ontwikkelen van sterke CS-strategieën en hun succesvolle implementatie. Mijn expertise omvat ook het vormen van een klantgerichte bedrijfscultuur en het voortdurend verbeteren van bedrijfsprocessen.

Waar ben ik geweest?

Mijn reis heeft me door diverse sectoren gevoerd, van e-commerce tot reizen, telecommunicatie, energie en publieke dienstverlening, en dat zowel nationaal als internationaal. Bij Booking.com, Bugaboo, vidaXL, Remeha, Tele2 en de top 4 Nederlandse Energiebedrijven, om er een paar te noemen.

Mijn opdrachten varieerden van het opzetten van een nieuwe kwaliteitsstandaard inclusief schaalbare trainingen, tot het opzetten van een complete service afdeling die ecommerce activiteiten kon ondersteunen. Implementeren van nieuwe systemen tot het bouwen van een continue verbeter cultuur.

Wat krijg je met mij aan boord?

Wat me kenmerkt? Enthousiasme, toewijding aan resultaten. Een sterke verbondenheid met mensen, integriteit, een vleugje humor en onvermoeibare vastberadenheid. Verantwoordelijkheid nemen en eigenaarschap zijn woorden die bij me passen.

Ik krijg energie om samen met medebeslissers richting en leiding te geven aan een organisatie. Samen sturend naar een klantgerichte toekomst.

Als je op zoek bent naar een leider, een katalysator voor verandering en positieve energie, kom ik graag aan boord.

Neem vandaag nog contact met me op.

 

Ps. Oh ja, zet me op een podium en ik ga vlammen. Een krachtige key-note over veranderen, fouten maken, leren én altijd oog voor je klanten houden. Daarvoor mag je me altijd bellen!

"*" geeft vereiste velden aan

We sturen een kopie van de aanvraag en je ontvangt per mail een voorstel en verdere informatie.
Soms bellen we voor verduidelijking van je aanvraag
Weet je een startdatum al (optioneel)?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Reviews

0 antwoorden

Schrijf een review

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *