Bright6 introduceert agile CX
Agile + Customer Experience = Agile CX. Maar wat hebben die met elkaar gemeen? Een sterke visie op CX staat garant voor hoge omzet en stuwt de (klant) waarde van een onderneming tot mythische proporties. Bright6 neemt je mee om kernwaarden op een relevante wijze te vertalen naar een customer experience. Wij maken gebruik van de mogelijkheden van technologie maar waar de mensgerichte benadering, door middel van agile CX teams zorgt voor de ‘finishing touch’. Om hier klaar voor te zijn, heb je nieuwe structuren nodig. Bright6 gelooft in business agility vanuit alle disciplines. Agile benaderingen zijn ook binnen Customer Experiences namelijk allang geen trend meer, maar broodnodig voor elk bedrijf. Ze versnellen letterlijk de processen en denkkracht (vanuit teams) in je bedrijf. Wij laten je zien hoe je die veranderingen niet top-down oplegt, maar met elkaar in co-creatie waarmaakt.
Toegepast op Customer Experience betekent Agile continu leren van klant en medewerker. En dat met CX-initiatieven die waarde bieden aan klanten en die zorgen voor multidisciplinaire samenwerking tussen teams en afdelingen. Zo ontwikkelen we samen een nieuwe insteek voor jouw organisatie. Dat draagt bij aan een sterke korte en langetermijnstrategie voor betrokken medewerkers, innovatie en zinvolle verbeteringen. Unlock your value!
Klaar voor om jouw CX-strategie een ‘boost’ te geven?
new level
Bright6 accelerates CX by introducing business agility. We bring change at a total new level.
#EvelineErkelens