Futureproof
Bright6 laat online en offline naadloos op elkaar aansluiten
Het is tijd! Bij Bright6 zeggen wij; blijf niet hangen in ‘hoe het hier nu eenmaal gaat’, maar ontdek wat er meer mogelijk is. Bedrijven die succesvol zijn, denken niet in de silo’s, maar zetten de consument centraal over alle kanalen heen. Tevreden klanten en betrokken medewerkers zijn pas echt loyaal aan jouw merk als ze zich (h)erkent voelen. Dat krijg je voor elkaar met futureproof visie op CX, met daarbij een knettergoede klantenservice. Want daar staat Bright6 voor! Dat wat gepresenteerd wordt, moet een afspiegeling zijn van wie je bent als bedrijf, wat je eigenlijk wilt zijn en alles wat nodig is om dat te bereiken. Daarom creëren wij voor jouw CX organisatie een volledig nieuwe klantervaring. Offline én online de balans zoeken. Met zelforganiserende teams die werken vanuit onze succesvolle Agile-SCROP-principes. Passend in het nu én in de toekomst. Niet op onderbuikgevoel, maar mede op basis van data. Zodat jij je klanten optimaal van dienst bent. En met medewerkers die jullie purpose uitdragen!
Uiteraard worden jij en de teams nauw betrokken bij dit creatieve proces. ‘Together’ is our middle name. Wij zorgen voor een klantenservice waar jij trots op kunt zijn. Of nee, gáát zijn. Zo trots dat ook anderen willen weten hoe je dat gedaan hebt.
Knaagt het als je bovenstaande leest? Word je geïnspireerd? Zie je een opening? Of heb je wellicht al eerste stappen gezet? Laat ons jullie een introductie geven. Of een scan maken. Want ons doel is ‘UNLOCK’! Wat brengt de toekomst jullie organisatie? Are you up for an (online) coffee?
every day
New customer service trends seem to emerge every day, so keeping up can feel like quite the challenge.
#Laduram Vishnoi