Bright6 ontwerpt de toekomst
Dingen houden zoals ze zijn? Daar geloven wij niet in. Bright6 bijt zich vast in trends en loopt graag voorop. Jij toch ook? Wij duiken in je organisatie, challengen je strategie en verleggen je grenzen. Zodat jouw organisatie klaar is voor de klant van morgen. En zodat jij klanten blijvend aan je merk verbindt.
Bright6 kijkt samen met leiderschaps teams naar de verschillen binnen statisch versus dynamisch (stakeholder) management binnen en rondom teams. Een echte transitie komt alleen tot stand als de organisatie deze dynamiek goed begrijpt en vervolgens het klantperspectief en het organisatieperspectief expliciet bij elkaar brengt. Agile marketing & CX start bij de klant, maar de lagen die daaronder zitten – in de organisatie, het beleid, het proces, het personeel, de support, IT – worden systematisch met elkaar in verband gebracht om de customer experience goed in te richten. Alleen dan creëer je beweging die er toe doet. Are you up for it?
connect
You can’t break down silos,
but you can connect them.
#Christiaan W. Lustig