Arjen De Vries

Tariefindicatie: € In overleg

Als ervaren allround (digitaal) marketingstrateeg helpt Arjen organisaties hun commerciële performance en klantbeleving te verbeteren in de digitale wereld. Arjen is een echte 'vakidioot' in het digitale domein met meer dan 20 jaar ervaring bij 20+ organisaties in diverse sectoren. Als sparringpartner van directies en meewerkend voorman van teams geeft hij richting aan groei. Met zijn pragmatische en hands-on aanpak, krijgt hij mensen in beweging en zorgt hij voor tastbare resultaten op alle niveaus. Arjen helpt je graag verder - van advies en implementatie tot interim-management en 'fractional' rollen.

Ja, ik wil een vrijblijvende aanvraag doen

Digitalisering beïnvloedt hoe merken en consumenten met elkaar interacteren. De klantreis is grotendeels digitaal; consumenten oriënteren zich en kopen producten steeds vaker online. Dit biedt enorme kansen voor merken om slimmer en efficiënter hun doelgroep te bereiken, leads te genereren van potentiële klanten en producten te verkopen.

Met meer dan 20 jaar ervaring bij 20+ organisaties – van scale-ups en familiebedrijven tot corporates in diverse sectoren (B2C/B2B) – helpt Arjen bedrijven groeikansen in de digitale wereld te benutten. Hij excelleert in het identificeren van groeimogelijkheden, het optimaliseren van processen en het aanbrengen van structuur en focus binnen teams. Met een passie voor data, technologie en mensen weet hij organisaties naar een hoger niveau te tillen op het gebied van marketing en commerce.

Arjen is een strategische sparringpartner voor directies, inspirator en meewerkend voorman voor teams. Zijn aanpak is no-nonsense, pragmatisch, datagedreven en resultaatgericht, met oog voor de mens. Met zijn aanstekelijke enthousiasme krijgt hij mensen in beweging en zorgt hij voor tastbare resultaten op alle niveaus.

Heb je behoefte aan tijdelijke vervanging of expertise? Of iemand die kritisch meekijkt om marketing en commerce naar een hoger niveau te tillen? Neem contact op voor meer informatie en beschikbaarheid.

Arjen is inzetbaar als Marketing Director, Commercieel Manager, Head of Digital, Head of Growth, E-commerce Manager, Senior Product Owner, Programma Manager of Kwartiermaker. 

Klantenportfolio (o.a.): Arcadis, Wehkamp, Port of Amsterdam, AkzoNobel, The Data Agency, Vereniging Eigen Huis, Layar, Heineken, Microsoft, DPG Media

Arjen is met zijn bedrijf Digitalminders lid van de DDMA (Data Driven Marketing Association) en expert bij Shopping Tomorrow van Thuiswinkel.org.

Waar kan Arjen mee helpen:

 

  • Boosten van online zichtbaarheid en commerciële performance (sales, leads, conversie)
  • Aansluiten van nieuwe marketing- en verkoopkanalen
  • Verbeteren van marketingeffectiviteit/efficiëntie (ROI-optimalisatie, automation)
  • Professionaliseren van (online) marketing en sales (e-commerce)
  • Implementeren van datagedreven, klantgerichte marketing en campagnes voor acquisitie of retentie (CRM, data & analytics, dashboards)
  • Marketing- en digitale strategie, slimme go-to-marketstrategieën
  • Bouwen en verbeteren van websites, webshops en apps (Certified Product Owner)
  • Platformselectie en implementatie (CRM, marketingtechnologie, CMS, CDP, etc.)
  • Digital/IT development, productstrategie en roadmaps
  • Teams leiden en begeleiden, nieuwe afdelingen opzetten
  • Leiden van projecten/programma’s

Anderen over Arjen:

 

  • Gestructureerd
  • No-nonsense
  • Inhoudelijk sterk
  • Creatief
  • Integer en organisatiesensitief
  • Analytisch
  • Bruggenbouwer business en IT
  • Getting things done
  • Impact

In contact komen met Arjen? Neem contact op via het contactformulier naast deze pagina.

"*" geeft vereiste velden aan

Soms bellen we voor verduidelijking van je aanvraag
Weet je al een startdatum (optioneel)?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Reviews

0 antwoorden

Schrijf een review

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *