Nederlands

18 resultaten gevonden

Filters

Ben van der Veer

Ben van der Veer is een ervaren strateeg met ruime management ervaring. Hij was een van de managing partners van de toonaangevende digitale agency aFrogleap (nu onderdeel van Merkle). Ben doorgrond nieuwe informatie en vraagstukken snel en weet de uitdagingen en kansen van een organisatie altijd haarfijn bloot te leggen. Hij kan het beste ingezet worden als (employer) brand strateeg, digitaal strateeg of in een management rol.

Bekijk freelancer

Maaike Vrenken

Maaike is een ervaren, pragmatische en toegewijde customer service vrouw in hart en nieren. Zij weet impact te maken in elke klantenservice operatie en deze een flinke stap verder te brengen. Dat doet zij in de rol van interim manager, als projectleider of sparring partner. Met de voeten in de klei en de handen uit de mouwen, brengt zij zaken op orde. Haar stijl is prettig zakelijk, warm en resultaatgericht. Als Maaike binnenkomt weet je één ding zeker: vanaf dan draait het om de klant!

Bekijk freelancer

Anton Vanhoucke

Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever. Om de stap naar wendbaarheid te maken geeft Anton management trainingen zoals agile leadership. Hij geeft ook team trainingen zoals Scrum en Kanban. De trainingen zijn altijd praktisch en gericht op het verbeteren van de bestaande praktijk. Na de eerste trainingen begeleidt Anton het verdere transformatietraject. Anton is auteur van het boek 'Sturen op Resultaat' (Boom uitgevers).

Bekijk freelancer

Lars Verbeek

Lars is een ervaren marketingspecialist, met de expertise om digitale strategieën te ontwikkelen en implementeren. Daarmee geeft hij organisaties het antwoord op de vraag Hoe digitale marketingkanalen optimaal in te zetten voor de gewenste groei van jouw organisatie én relevantie voor klanten.

Bekijk freelancer

Christian Stam

Christian Stam is een creatieve resultaatgedreven interim consultant als Customer Journey Expert, Product Owner, Product Manager of Business analist. Hij heeft veel expertise op het gebied van customer journey & experience optimalisatie. Christian is meer dan 20 jaar werkzaam in een online omgeving (web & app) waarvan de laatste 7 jaar binnen Agile teams.

Bekijk freelancer

Johan de Meijer

- Ik ben een Freelance Operations Manager, Team Lead, Agile Coach, Product Owner en Scrum Master
- Ik help bedrijven met digitale of marketing focus met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.
- Ik ben actief betrokken bij het runnen en optimaliseren van projecten, teams en processen
- Ik zorg dat de juiste doelen bereikt worden met meer efficiënte en tevreden teams

Mijn Scrum & Agile ervaring:
- Scrum master - sinds 2016
- Product Owner - sinds 2019
- Agile coach - sinds 2023

Bekijk freelancer

Arno Jongsma

Marketing professional met academische marketing opleiding en ruim 20 ervaring in propositie ontwikkeling en strategie. Hij heeft expertise in digital marketing, klantreizen, agile werken en het leiden van projecten. Bij meerdere internationale organisaties heeft hij onderscheidende proposities ontwikkeld en succesvol gelanceerd.

Anderen omschrijven me als een sportieve teamspeler, resultaatgericht met oog voor relatie. Ik krijg energie van echte impact maken en om dingen voor elkaar te krijgen. Getting things done.

Bekijk freelancer

Cynthia Mak

Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is zij door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS en Budget Thuis.

Als consultant verandermanagement voor klantcontact teams helpt zij jou graag bij alle uitdagingen rondom het verbeteren van het team.
Daarnaast is Cynthia columnist voor het online vakblad Ziptone en organiseert zij de Nationale Klantcontact Week 2024.

Bekijk freelancer

Manon van Poelwijk

Manon helpt teams en organisaties met nieuwe energie en inzichten een volgende stap te maken in Customer Experience. Met een positieve impact op de klant, medewerker en het business resultaat.
Ze brengt kennis en ervaring met transformaties, design thinking, customer experience en leiderschap. Daarmee zet ze strategieën en methodes neer die passen bij jouw organisatie en uitdaging.
Manon staat bekend om haar enthousiasme, energie en verbindende kracht, waardoor ze snel vertrouwen van mensen wint en ze succesvol meeneemt in positieve veranderingen.
Een complexe en veranderende organisatie? Dan staat Manon in haar kracht.

Bekijk freelancer