Maaike Vrenken
Tariefindicatie: € 135-155
Maaike is een ervaren, pragmatische en toegewijde customer service vrouw in hart en nieren. Zij weet impact te maken in elke klantenservice operatie en deze een flinke stap verder te brengen. Dat doet zij in de rol van interim manager, als projectleider of sparring partner. Met de voeten in de klei en de handen uit de mouwen, brengt zij zaken op orde. Haar stijl is prettig zakelijk, warm en resultaatgericht. Als Maaike binnenkomt weet je één ding zeker: vanaf dan draait het om de klant!
Maaike is een ervaren, pragmatische en toegewijde customer service vrouw in hart en nieren. De klantenservice operatie vindt zij de leukste afdeling om leiding aan te geven, want daar komen de klant en de organisatie samen en liggen ze onder een vergrootglas. Dát is het moment van de waarheid, daar schuurt het soms en daar is waar zij instapt.
Waar ken je Maaike wellicht van?
Maaike heeft ruim 20 jaar ervaring in het vak. Zo stond zij als manager customer service bij Wehkamp aan het roer van een succesvolle transitie van het customer service domein in de volle breedte. Sinds 7 jaar maakt zij als zelfstandig adviseur en interim manager impact bij een scala van organisaties, waaronder een aantal toonaangevende Nederlandse merken. Maaike weet goed wat er op klantenservicegebied speelt, te koop is en (echt) werkt. Multi-channel klantcontact en het benutten van digitale (self)service mogelijkheden, vindt zij daarbij vanzelfsprekend. Zij voelt zich thuis in (grote) retailbedrijven, maar heeft met haar stijl en aanpak inmiddels ook diverse non-profit organisaties klantgerichter gemaakt.
Waar kun je Maaike voor vragen?
Maaike brengt een frisse blik van buiten en is in staat snel te zien wat nodig is. Met die vinger op de zere plek brengt zij helderheid en de dingen in beweging. Voeten in de klei en handen uit de mouwen is wat haar typeert. Zij is een echte doener en helper door de eerste stappen te laten zien en voor te doen. Maaike zal tegelijkertijd ook altijd zorgen voor overzicht en structuur. Dit samen maakt (de weg naar) een betere klantenservice concreet en tastbaar: zien wat de bedoeling is en ervaren dat het werkt en haalbaar is.
Maaike is een ervaren, empathische en toegewijde leidinggevende. Zij zorgt altijd goed voor haar team en haalt de ruis weg, zodat iedereen lekker zijn werk kan doen, het beste uit zichzelf haalt en kan bijdragen aan het beoogde resultaat.
Als Maaike binnenkomt weet je één ding zeker: vanaf dan draait het om de klant!
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf een review
Meepraten?Draag gerust bij!