Bright6 is een interim groep strategische denkers, doeners, vernieuwers, leiders, trainers en onderzoekers van de upcoming workspace. Wij hebben talent en tijd, maar vooral nieuwsgierigheid en kracht gebundeld om mens en bedrijf te inspireren en oude werkrituelen voorbij te laten gaan.

31 resultaten gevonden

Filters

Anton Vanhoucke

Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever.

Bekijk freelancer

Christian Stam

Christian Stam is een creatieve resultaatgedreven interim consultant als Customer Journey Expert, Product Owner, Product Manager of Business analist. Hij heeft veel expertise op het gebied van customer journey & experience optimalisatie. Christian is meer dan 20 jaar werkzaam in een online omgeving (web & app) waarvan de laatste 7 jaar binnen Agile teams.

Bekijk freelancer

Johan de Meijer

De rode draad in Johan's ervaringen is het opbouwen, begeleiden en verbeteren van teams en individuen in verscheidene operationele rollen. Johan de Meijer is één van onze meest enthousiaste Brighters, senior agile freelance operations manager en vervult vanuit expertise ook de rol van Operations Manager, team lead, Agile Coach en Product Owner. Door zijn kennis van al deze rollen in meerdere organisaties en culturen, weet hij als geen ander de samenwerkingen in teams en met stakeholders te laten floreren, gesprekken te openen en resultaten te boeken. Hij helpt bedrijven met digitale of marketing focus onder andere met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.

Bekijk freelancer

Cynthia Mak

Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is Cynthia door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS, Budget Thuis, enviolo en LOGEX.

Bekijk freelancer

Sander Popma

In een wereld waar bedrijven vaak worden gezien als onpersoonlijke, winstgedreven entiteiten, daagt Sander het stereotype uit door creativiteit, innovatie en menselijkheid naar de voorgrond te brengen.
Sander bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.

Bekijk freelancer

Manon van Poelwijk

Manon helpt teams en organisaties met nieuwe energie en inzichten een volgende stap te maken in klantgerichte transformaties. Met een positieve impact op de klant, medewerker en het business resultaat.
Ze brengt kennis en ervaring met transformaties, design thinking, customer experience en leiderschap. Daarmee zet ze strategieën en methodes neer die passen bij jouw organisatie en uitdaging. Een complexe en veranderende organisatie? Dan staat Manon in haar kracht.

Bekijk freelancer

Marijn Pannekoek

Marijn helpt organisaties meer klant- en business waarde gedreven te ontwikkelen. Met een achtergrond in innovatie en productontwikkeling, portfolio management en ervaring met business transformaties, slaat hij een brug tussen business en IT.
Marijn brengt energie, daadkracht en besluitvaardigheid in organisaties. Dat doet hij met een Rotterdamse 'niet lullen maar poetsen'- mentaliteit, gecombineerd met een lean startup mindset. Of zoals hij het zelf omschrijft: beginnen, leren en bijsturen.

Bekijk freelancer

Laura Overwijk

Laura is een enthousiaste, gestructureerde veranderaar. "Wat ik doe? Ambitieuze organisatiedoelstellingen (trans)formeren naar behapbare stappen. Met een component service en CX, digitaal en digitale toegankelijkheid gaat mijn hart nog sneller kloppen. Met recente opdrachten in diverse branches op het gebied van service management, visie- en strategie vorming en tactische kanaal doorontwikkeling voor servicekanalen App, Chatbot en Websites. Ik breng het bedrijf altijd een stap verder, ik breng het klantperspectief in de board en ik ga voor duurzame verandering waarbij de mensen in de organisatie het van mij kunnen overnemen.”

Bekijk freelancer

Andrea Brands

Stel je voor, hoge scores op je service-levels, je backlogs zo goed als nul en tevreden klanten. Trotse medewerkers, die groeimogelijkheden binnen jouw bedrijf zien. En processen die lekker draaien, omdat ze duidelijk en beschreven zijn. Andréa Brands kan je helpen dit te bereiken. Met haar jarenlange ervaring en resultaatgerichte aanpak brengt zij jouw operatie op orde.

Bekijk freelancer

Maarten Oosterhoff

Merk je dat je klanten niet echt tevreden over je zijn? Krijg je de reviews en NPS maar niet op je gewenste niveau? Of is het gewoon lastig om goede mensen te krijgen en houden en kost je service operatie veel geld?

Beiden hebben met elkaar te maken. Cultuur, Strategie en Operatie gaan hand en hand. En bij je klantenservice komen die samen. Daarom is het soms ook zo lastig om te verbeteren. Als je het ene aanpakt, zakt het andere weg.

Herken je dit? Vraag je je af hoe het dan wél kan en moet?

Met meer dan 25 jaar ervaring op klantgebied kan Maarten je helpen. Hij heeft in heel veel CS keukens meegekeken en -gewerkt. Kent het klappen van de zweep, de spanning die er altijd is tussen kosten en toegevoegde waarde, de 'harde' kant. En de menselijke factoren, motivatie, ontwikkeling en werkplezier. De 'zachte' kant.

Maarten kijkt graag met je mee. Als consultant, of meewerkend als interim-manager.

Bekijk freelancer