Teamontwikkeling en duurzame inzetbaarheid

8 resultaten gevonden

Filters

Anton Vanhoucke

Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever. Om de stap naar wendbaarheid te maken geeft Anton management trainingen zoals agile leadership. Hij geeft ook team trainingen zoals Scrum en Kanban. De trainingen zijn altijd praktisch en gericht op het verbeteren van de bestaande praktijk. Na de eerste trainingen begeleidt Anton het verdere transformatietraject. Anton is auteur van het boek 'Sturen op Resultaat' (Boom uitgevers).

Bekijk freelancer

Johan de Meijer

- Ik ben een Freelance Operations Manager, Team Lead, Agile Coach, Product Owner en Scrum Master
- Ik help bedrijven met digitale of marketing focus met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.
- Ik ben actief betrokken bij het runnen en optimaliseren van projecten, teams en processen
- Ik zorg dat de juiste doelen bereikt worden met meer efficiënte en tevreden teams

Mijn Scrum & Agile ervaring:
- Scrum master - sinds 2016
- Product Owner - sinds 2019
- Agile coach - sinds 2023

Bekijk freelancer

Cynthia Mak

Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is zij door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS en Budget Thuis.

Als consultant verandermanagement voor klantcontact teams helpt zij jou graag bij alle uitdagingen rondom het verbeteren van het team.
Daarnaast is Cynthia columnist voor het online vakblad Ziptone en organiseert zij de Nationale Klantcontact Week 2024.

Bekijk freelancer

Marijn Pannekoek

Marijn helpt organisaties meer klant- en business waarde gedreven te ontwikkelen. Met een achtergrond in innovatie en productontwikkeling, portfolio management en ervaring met business transformaties, slaat hij een brug tussen business en IT.
Marijn brengt energie, daadkracht en besluitvaardigheid in organisaties. Dat doet hij met een Rotterdamse 'niet lullen maar poetsen'- mentaliteit, gecombineerd met een lean startup mindset. Of zoals hij het zelf omschrijft: beginnen, leren en bijsturen.

Bekijk freelancer

Andrea Brands

Stel je voor, hoge scores op je service-levels, je backlogs zo goed als nul en tevreden klanten. Trotse medewerkers, die groeimogelijkheden binnen jouw bedrijf zien. En processen die lekker draaien, omdat ze duidelijk en beschreven zijn.
Andréa Brands kan je helpen dit te bereiken. Met haar jarenlange ervaring en resultaatgerichte aanpak brengt zij jouw operatie op orde.
Met haar doeltreffende manier van werken heeft Andréa al veel bedrijven naar operational excellence geleid. Zij is de linking pin tussen directie en operatie. Zij luistert eerst en onderneemt daarna resultaatgerichte acties.

Klanten omschrijven Andrea als doortastend, enorm gedreven, communicatief vaardig en een echte en oprechte leider. Over haar motivatie is Andrea duidelijk: “Ik wil het beste resultaat neerzetten. En dat doe ik door het beste uit de teams en mezelf te halen.”

Andréa werkt zowel in Nederland als internationaal.

Bekijk freelancer

Maarten Oosterhoff

Hoe zou het zijn als je geen afdeling klantenservice nodig hebt? Wanneer je klanten tevreden zijn. Je processen waterdicht. En de buitenwereld je niet met nieuwe innovatieve zaken bestookt? Dat je klanten rustig willen wachten tot jij je zaakjes (weer) op orde hebt?

Dat zou lekker zijn. En deze droomwereld is ook saai en voorspelbaar. Dus back-to-reality.

Jouw organisatie heeft zeker te maken met veeleisende klanten die steeds meer en meer willen. Een buitenwereld die innovatieve systemen en technieken ontwikkelt. Teams en een arbeidsmarkt die onder druk staan. En dan heb je ook nog je eigen interne organisatie. Klantreizen, Service Journeys, nieuwe systemen die geïmplementeerd worden of de introductie van een nieuwe chatbot. Je wil graag naar een klantgerichte cultuur én continue blijven verbeteren. Maar hoe?

Met mijn brede ervaring, gedrevenheid en passie voor klanten kijk ik graag met je mee. Of het nu als adviseur is. Om even, als interim manager/leider, met je mee te lopen bij een transitie. Of om je teams te inspireren als key-note spreker. I'm your man.

Bel me voor een kop koffie. Dan weten we of ik iets voor je kan doen. Ik drink mijn koffie zwart en sterk.

Bekijk freelancer

Ed Slatman

Als iemand impact kan maken, dan is het onze Ed. Zijn focus ligt op Training, Verandermanagement, Advies en CoachDeAgileCoach. Om hier onderscheidend in te kunnen en vooral te blijven zijn, staat continu verbeteren bij hem altijd centraal. Ed heeft tot enkele jaren geleden altijd zelf met zijn poten in de klei gestaan.

Bekijk freelancer

Ivar Zuidhoek

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. asd

Bekijk freelancer