Cynthia Mak

Tariefindicatie: € In overleg

Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is Cynthia door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS en Budget Thuis.

Ja, ik wil een vrijblijvende aanvraag doen

Cynthia heeft een achtergrond in pedagogische wetenschappen, en is daardoor expert in de invloed van de omgeving op het ontwikkelen van gedrag. Haar specifieke afstudeerrichting is Neuroscience: door brain imaging techniques de hersenactiviteit meten en koppelen aan gedrag. Hierdoor heeft zij een unieke én holistische visie op drijfveren van menselijk gedrag en weet dit goed te vertalen naar de professionele setting.

Daarnaast is Cynthia gek op efficiëntie en houdt ervan om te innoveren en automatiseren wanneer dit betekent dat dit het leven van mensen beter en makkelijker maakt, zonder daarbij de human touch uit het oog te verliezen, maar wél kosten reduceert.

People, Processes en Pennies in balans, in een omgeving waar (jong) talent kan groeien, bloeien en ontwikkelen mét innovaties en automatiseringen. Dat is de wereld waar Cynthia in wil leven en waar zij vol voor gaat. Cynthia staat altijd open om eens met je te sparren.

Waar ken je haar nog meer van? 

Daarnaast is Cynthia columnist voor het online vakblad Ziptone en organiseert zij de Nationale Klantcontact Week 2024.

Neem direct contact met haar op als je meer wilt weten over haar aanpak.

"*" geeft vereiste velden aan

Soms bellen we voor verduidelijking van je aanvraag
Weet je een startdatum al (optioneel)?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Reviews

0 antwoorden

Schrijf een review

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *