Teamontwikkeling en duurzame inzetbaarheid
Creëer een organisatie die klaar is voor de toekomst en pak die voorsprong op je concurrenten op het gebied van vooruitgang, klantgerichtheid en leg hierbij de focus op de mensen in jouw organisatie! Laat jouw bedrijf en teams door onze professionals, agile coaches, trainers of workshopleiders groeien en bekijk samen met ons wat nodig is binnen een lopende operatie of transformatie.
17 resultaten gevonden
Cynthia Mak
Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is Cynthia door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS en Budget Thuis.
Sander Popma
In een wereld waar bedrijven vaak worden gezien als onpersoonlijke, winstgedreven entiteiten, daagt Sander het stereotype uit door creativiteit, innovatie en menselijkheid naar de voorgrond te brengen.
Sander bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.
Manon van Poelwijk
Manon helpt teams en organisaties met nieuwe energie en inzichten een volgende stap te maken in Customer Experience. Met een positieve impact op de klant, medewerker en het business resultaat.
Ze brengt kennis en ervaring met transformaties, design thinking, customer experience en leiderschap. Daarmee zet ze strategieën en methodes neer die passen bij jouw organisatie en uitdaging. Een complexe en veranderende organisatie? Dan staat Manon in haar kracht.
Marijn Pannekoek
Marijn helpt organisaties meer klant- en business waarde gedreven te ontwikkelen. Met een achtergrond in innovatie en productontwikkeling, portfolio management en ervaring met business transformaties, slaat hij een brug tussen business en IT.
Marijn brengt energie, daadkracht en besluitvaardigheid in organisaties. Dat doet hij met een Rotterdamse 'niet lullen maar poetsen'- mentaliteit, gecombineerd met een lean startup mindset. Of zoals hij het zelf omschrijft: beginnen, leren en bijsturen.
Andrea Brands
Stel je voor, hoge scores op je service-levels, je backlogs zo goed als nul en tevreden klanten. Trotse medewerkers, die groeimogelijkheden binnen jouw bedrijf zien. En processen die lekker draaien, omdat ze duidelijk en beschreven zijn. Andréa Brands kan je helpen dit te bereiken. Met haar jarenlange ervaring en resultaatgerichte aanpak brengt zij jouw operatie op orde.
Maarten Oosterhoff
Merk je dat je klanten niet echt tevreden over je zijn? Krijg je de reviews en NPS maar niet op je gewenste niveau? Of is het gewoon lastig om goede mensen te krijgen en houden en kost je service operatie veel geld?
Beiden hebben met elkaar te maken. Cultuur, Strategie en Operatie gaan hand en hand. En bij je klantenservice komen die samen. Daarom is het soms ook zo lastig om te verbeteren. Als je het ene aanpakt, zakt het andere weg.
Herken je dit? Vraag je je af hoe het dan wél kan en moet?
Met meer dan 25 jaar ervaring op klantgebied kan Maarten je helpen. Hij heeft in heel veel CS keukens meegekeken en -gewerkt. Kent het klappen van de zweep, de spanning die er altijd is tussen kosten en toegevoegde waarde, de 'harde' kant. En de menselijke factoren, motivatie, ontwikkeling en werkplezier. De 'zachte' kant.
Maarten kijkt graag met je mee. Als consultant, of meewerkend als interim-manager.
Eveline Erkelens
Bright6 oprichter en bedenker Eveline Erkelens is één van de meest gevraagde experts in leiderschap en teamwork. Tevens is zij een veel gevraagd spreker & influencer. Het liefst transformeert, bespreekt en onderzoekt ze thema’s waar mens en technologie, wetenschap, leiderschap en organisatie elkaar weten te raken op het gebied van gedrag en moderne strategieën.