Cynthia Mak

Tariefindicatie: € 155-175

Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is Cynthia door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS en Budget Thuis.

Ja, ik wil een vrijblijvende aanvraag doen

Cynthia heeft een achtergrond in pedagogische wetenschappen, en is daardoor expert in de invloed van de omgeving op het ontwikkelen van gedrag. Haar specifieke afstudeerrichting is Neuroscience: door brain imaging techniques de hersenactiviteit meten en koppelen aan gedrag. Hierdoor heeft zij een unieke én holistische visie op drijfveren van menselijk gedrag en weet dit goed te vertalen naar de professionele setting.

Daarnaast is Cynthia gek op efficiëntie en houdt ervan om te innoveren en automatiseren wanneer dit betekent dat dit het leven van mensen beter en makkelijker maakt, zonder daarbij de human touch uit het oog te verliezen, maar wél kosten reduceert.

People, Processes en Pennies in balans, in een omgeving waar (jong) talent kan groeien, bloeien en ontwikkelen mét innovaties en automatiseringen. Dat is de wereld waar Cynthia in wil leven en waar zij vol voor gaat. Cynthia staat altijd open om eens met je te sparren.

Waar ken je haar nog meer van? 

Daarnaast is Cynthia columnist voor het online vakblad Ziptone en organiseert zij de Nationale Klantcontact Week 2024.

Neem direct contact met haar op als je meer wilt weten over haar aanpak.

"*" geeft vereiste velden aan

Soms bellen we voor verduidelijking van je aanvraag
Weet je al een startdatum (optioneel)?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Reviews

9 antwoorden
  1. Wout Hut | COO Budget Thuis zegt:

    Van februari tot en met november was Cynthia Operationeel Manager Telecom voor Budget Thuis (vervanging zwangerschapsverlof). In deze rol was zij verantwoordelijk voor alle klantenservice activiteiten van onze producten Alles-in-1 en Mobiel. Een deel van deze werkzaamheden verloopt ook via partners voor zowel de klantenservice activiteiten als ook de monteurswerkzaamheden.

    Het was zeer prettig samenwerken met Cynthia. Ze ziet de grote lijnen en weet dat ook door te vertalen in de details van de dagelijkse operatie. Ze kan heel goed prioriteiten stellen voor zowel het team als zichzelf, dat maakt haar zeer effectief in haar werk. Ook schakelt ze goed met de verschillende doelgroepen en is een goede sparringpartner voor teamleiders, collega MT leden, andere collega’s, partners en directie. Ze denkt mee, kijkt heel goed naar marktontwikkelingen en is proactief en weet haar verhaal heel erg goed over te brengen. Haar powerpoint skills zijn geweldig en zet ze heel functioneel in, waarmee ze groepen heel goed weet te enthousiasmeren.

    Kortom: het was heel erg fijn en succesvol samenwerken en dat zie ik in de toekomst graag nogmaals gebeuren!

    Beantwoorden
  2. Jody Aschoff | One Stop StudiJo zegt:

    Klantcontact optimaliseren is zo ongeveer Cynthia’s middle name. Ze heeft enorm veel kennis en is zeer professioneel. En bovendien erg punctueel en betrouwbaar. Bij Cynthia weet je: afspraak is afspraak. Daarnaast is ze erg vriendelijk en prettig in de omgang.

 Ik vond het werken met Cynthia oprecht een feestje. 🙂

    Wanneer je wilt dat het klantcontact binnen jouw onderneming next level gaat, raad ik je zonder twijfel Cynthia aan.

    Beantwoorden
  3. Kevin van den Bosch | President Belgian Workspace Association zegt:

    Cynthia and I worked for over 2.5 years together managing different teams in an ecom.
    Customer first thinking and customer centric acting should be Cynthia’s middle names.
    She not only puts the customer at the heart of the operation, but also has a true and genuine heart and feel for them. Real customer CARE personified!

    I’ve personally witnessed her strong people leadership and captivating presentation skills.
    Besides that Cynthia is a committed, caring colleague and great person to interact with and bounce ideas off. A true pro I highly recommend and would love to work again with one day.

    Beantwoorden
  4. Tim Ettema | Teamleider Customer Care Talpa E-commerce zegt:

    Ik heb ruim 2 jaar met Cynthia mogen werken. Vanuit een customer care agent rol doorgegroeid richting teamleider waar zij als manager boven stond. Ze heeft altijd vertrouwen in mij gehad en dit uitgesproken. Cynthia weet een goede balans te vinden tussen positieve feedback en het aankaarten van verbeterpunten. Ze heeft mij bij de hand genomen waar het nodig was en losgelaten als ik zelf moest leren. Ik heb het altijd als fijn en prettig ervaren.

    Beantwoorden
  5. Mariel Dommering | Owner Locus Quest zegt:

    I have come to know Cynthia as an innovator in the support industry. She is very informed, well read and passionate about all new trends and opportunities the support landscape has to offer. Never afraid to try something new or different if the standard road doesn’t work.
    Working together with Cynthia is a great experience. She is generous with her knowledge, unafraid to share her valuable opinions, and makes herself available so that you can set and achieve goals together.

    Beantwoorden
  6. Wouter van der Snee | Teamleider Customer Care Talpa e-Commerce zegt:

    Ik heb het geluk gehad om bij 3 verschillende bedrijven met Cynthia te mogen samenwerken. De 9 jaar dat we samenwerkten heb ik altijd als een enorm fijn en leerzaam ervaren. Elke keer weer heeft Cynthia mij doen verbazen met haar kennis over de Customer Care, haar drift tot innovatie en dat ze het altijd voor elkaar krijgt om iedereen binnen haar team te laten groeien en zich te ontwikkelen.

    Beantwoorden
  7. Nicky Meerhoff | Teamleider Customer Service SEB PROFESSIONAL Nederland B.V. zegt:

    Ik heb het genoegen gehad om met Cynthia te werken bij Talpa E Commerce. Ik heb onze samenwerking altijd als heel prettig ervaren, en ik heb veel van haar kunnen leren. Cynthia is altijd op de hoogte van de nieuwste dingen op het gebied van klant contact en is niet bang om dit te proberen of te delen. Wat ik erg kan waarderen aan Cynthia is dat ze altijd opzoek gaat naar wat er beter kan en ons als team blijft motiveren.

    Beantwoorden
  8. Emelie Ahlström | Sr HR Business Partner | Catawiki zegt:

    I worked with Cynthia at BESTSELLER supporting her with People related matters. Cynthia has a talent in seeing what her colleagues need, and when they need it, while always taking a fair approach. She was always on top of the people processes and wasn’t scared to ask for support in time. She had a proactive approach to people management which was highly appreciated from the People team.

    Beantwoorden
  9. Wim Boonstra | Author of The Basics of Money and Banking (with Linda van Goor), VU University Press (2020) zegt:

    I worked with Cynthia in the board of the KLIN foundation. She turned out to be a highly effective colleague. Cynthia is very efficient and highly intelligent, she brings a lot of original ideas and energy and is a great teamplayer. It really is a pleasure to work with her.

    Beantwoorden

Schrijf een review

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *