Schrijf een review
Meepraten?Draag gerust bij!
Tariefindicatie: € 135-155
And there she is! Onze Loretta is enthousiast en eentje die graag zichzelf vastbijt om tot een mooi resultaat te komen. Loretta Ranzijn is een expert op het gebied van Lean & Change en (Agile) Customer Experience. Met een voorliefde voor optimaal ingericht klachtenmanagement met klant- en businesswaarde, altijd vanuit win-win.
And there she is! Enthousiast en eentje die graag zichzelf vastbijt om tot een mooi resultaat te komen. Loretta Ranzijn is een expert op het gebied van Lean & Change en (Agile) Customer Experience. Met een voorliefde voor optimaal ingericht klachtenmanagement met klant- en businesswaarde, altijd vanuit win-win!
Zorgen dat bedrijven beter luisteren naar klanten, dat is waar Loretta zich hard voor maakt. Ze weet als geen ander om inzichten te vertalen naar concrete verbeterideeën. Continu verbeteren zit in haar aard, grenzen opzoeken om van te leren, dat is waar ze voor gaat. Ze heeft een bijzondere voorliefde voor klachtenmanagement en gaat voor een optimale KlachtBeleving, van waarde voor de klant én organisatie. Heb je ontevreden klanten, Loretta weet er raad mee!
Ze faciliteert en traint groepen om te inspireren én aan te zetten tot actie. Want al die inzichten zijn top, maar als je er vervolgens niks mee doet zijn ze niet van waarde.
Behoefte aan inspiratie en een dosis enthousiasme, neem contact op!
Neem contact op Loretta om meer over haar beschikbaarheid te horen, het profiel op Linkedin of kijk eens op haar website www.klachtbeleving.nl
"*" geeft vereiste velden aan
Loretta heeft ons goed geholpen bij het ontwerpen en implementeren van het nieuwe klachtenproces. Het is fijn om met Loretta samen te werken. Ze probeert alle stakeholders goed mee te nemen en werkt hard om alles op tijd af te ronden. Bedankt Loretta!
Loretta heeft met haar onvermoeibare inzet en passie voor klachten een klachtenproces weten neer te zetten waar 8 verschillende klanten nu mee kunnen werken, een prestatie die niet alleen veel heeft gevraagd op het gebied van stakeholdermanagement maar ook het sturen op IT changes, het faciliteren van opleidingen en het optimaliseren van de keten.
Dus wil je als bedrijf je klachtenmanagement beter op orde brengen, dan weet ik wel wie je daarvoor moet benaderen 😊.
Loretta heeft voor ABN Amro een prachtig CX project geleid op het gebied van de digitale klachtenreis voor onze klanten. Loretta laat daarbij verantwoordelijkheid zien, ze heeft een aanstekelijk enthousiasme, ze denk vanuit de klant en haar stakeholdermanagement klopt! Haar eindproduct een geoptimaliseerde digitale klantreis, zijn we nu aan het implementeren. Thank you Loretta en we houden contact!
We hebben bij ABN AMRO twee jaar lang het voorrecht mogen hebben om Loretta in ons midden te hebben. Zonder enige uitzondering ging ze altijd de extra mile voor het bedrijf, de collega’s maar natuurlijk vooral; de klant! Loretta is enorm gedreven en zelfsturend, en heeft in twee jaar tijd een zeer indrukwekkend aantal projecten van 0 naar klant impact gebracht. Gedurende al deze opleveringen was ze ook continu een hele gezellige en betrokken collega die overal waar ze was prettige samenwerkingen wist aan te gaan.
Kenmerkend voor Loretta zijn haar enthousiasme, drive en energie. Als Loretta binnenkomt dan zet ze haar omgeving in beweging. Zij inspireert, enthousiasmeert en weet mensen met elkaar te verbinden. In alles wat zij doet zet zij de klant centraal en daagt zij de mensen om haar heen uit hetzelfde te doen, hierbij opereert zij gemakkelijk op alle niveaus binnen de organisatie. Het doel dat zij hierbij nastreeft is om tot betere resultaten voor de klanten en daarmee de organisatie te komen. Loretta is altijd in beweging/ontwikkeling, zij is continu op zoek naar nieuwe methodes, trends en technieken die zij kan inzetten om haar omgeving en zichzelf verder te brengen en te verbeteren.
Zodra je Loretta leert kennen, ben je een ervaring rijker. #CustomerExperience #NextLevel: krachttermen die bij mij opkomen als ik haar deskundigheid wil omschrijven. Ik bewonder haar professionaliteit als het gaat om het ontwikkelen van de optimale klantreis, en vooral ongeremde blijdschap die zij daarbij aan de dag legt. Haar vlijmscherpe inzichten combineert zij met de voor haar kenmerkende positieve energie. Waardoor optimalisatie een plezierige verandering wordt voor de organisatie, de medewerker en bovenal: de klant. Zo’n samenwerking die altijd inspireert!
De training in klachtbeleving en -behandeling geeft een frisse blik op het omgaan met verschillende soorten ontevredenheid vanuit consumenten.
Gisteren heb ik een ontzettend fijne training gehad, het was erg leerzaam en actief! Echt een aanrader om Loretta in te huren hiervoor 😉
Loretta Ranzijn is a truly inspiring person with lots of positive energy. Upon our initial encounter, it became apparent that she possesses a remarkable problem-solving capability and looking at complaints as an opportunity to make a bigger impact. Armed with extensive customer experience expertise, she serves as a source of enlightenment and a valuable tool for enhancing employee experience. Loretta views employees as pivotal in ensuring customers feel seen, heard, and helped. Her workshops are enjoyable and dynamic, filled with inspiration and ideas for advancing your quest to enhance customer experience and complaints handling. It is a true pleasure to work with her!