Innovatie en digitale transformatie

Meet our CX, Digital, Business & Innovation team

Onze CX and Digital experts ondersteunen bedrijven, klant-CX afdelingen en organisaties met managen, trainen, begeleiden, innoveren, het ontwerpen en implementeren van de (digitale) klant strategieën en data gedreven werken. Onze brighters beschikken over brede en diepgaande expertise van (tooling) platformen voor de digitalisering van bedrijfs- en IT en klant-processen.

20 resultaten gevonden

Filters

Maaike Vrenken

Maaike is een ervaren, pragmatische en toegewijde customer service vrouw in hart en nieren. Zij weet impact te maken in elke klantenservice operatie en deze een flinke stap verder te brengen. Dat doet zij in de rol van interim manager, als projectleider of sparring partner. Met de voeten in de klei en de handen uit de mouwen, brengt zij zaken op orde. Haar stijl is prettig zakelijk, warm en resultaatgericht. Als Maaike binnenkomt weet je één ding zeker: vanaf dan draait het om de klant!

Bekijk freelancer

Anton Vanhoucke

Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever.

Bekijk freelancer

Frederique Kamp

Frederique is een ervaren CX professional, spreker en sparrings partner voor directie met een drive voor continue verbetering door het toepassen van Agile principes en praktijken. Haar primaire focus hierbij? Het maximaliseren van organisatie focus en waarde. Frederique bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams en directie helpen om meer klantgericht, waarden gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.
Frederique is een authentiek, pragmatisch, open en eerlijk persoon die jouw organisatie van A-Z in beweging zet om dingen voor elkaar te krijgen.

Bekijk freelancer

Christian Stam

Christian Stam is een creatieve resultaatgedreven interim consultant als Customer Journey Expert, Product Owner, Product Manager of Business analist. Hij heeft veel expertise op het gebied van customer journey & experience optimalisatie. Christian is meer dan 20 jaar werkzaam in een online omgeving (web & app) waarvan de laatste 7 jaar binnen Agile teams.

Bekijk freelancer

Johan de Meijer

De rode draad in Johan's ervaringen is het opbouwen, begeleiden en verbeteren van teams en individuen in verscheidene operationele rollen. Johan de Meijer is één van onze meest enthousiaste Brighters, senior freelance operations manager en vervult vanuit expertise ook de rol van team lead, Agile Coach, Product Owner én Scrum Master. Door zijn kennis van al deze rollen, weet hij als geen ander de samenwerkingen te laten floreren, gesprekken te openen en resultaten te boeken. Hij helpt bedrijven met digitale of marketing focus onder andere met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.

Bekijk freelancer

Arno Jongsma

Arno is een senior marketing professional en strateeg met academische marketing opleiding en ruim 20 jaar ervaring in propositie ontwikkeling en strategie. Hij heeft expertise in digital marketing, klantreizen, agile werken en het leiden van projecten. Bij meerdere internationale organisaties heeft hij onderscheidende proposities ontwikkeld en succesvol gelanceerd. Zijn motto? Getting things done!

Bekijk freelancer

Cynthia Mak

Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is Cynthia door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS en Budget Thuis.

Bekijk freelancer

Sander Popma

In een wereld waar bedrijven vaak worden gezien als onpersoonlijke, winstgedreven entiteiten, daagt Sander het stereotype uit door creativiteit, innovatie en menselijkheid naar de voorgrond te brengen.
Sander bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.

Bekijk freelancer

Marijn Pannekoek

Marijn helpt organisaties meer klant- en business waarde gedreven te ontwikkelen. Met een achtergrond in innovatie en productontwikkeling, portfolio management en ervaring met business transformaties, slaat hij een brug tussen business en IT.
Marijn brengt energie, daadkracht en besluitvaardigheid in organisaties. Dat doet hij met een Rotterdamse 'niet lullen maar poetsen'- mentaliteit, gecombineerd met een lean startup mindset. Of zoals hij het zelf omschrijft: beginnen, leren en bijsturen.

Bekijk freelancer

Laura Overwijk

"Laura motiveert, geeft energie en zet graag mooie dingen live voor jouw klanten. Daarbij heeft zij een scherp oog voor het menselijke in de digitale klantervaring. Problemen? Ze lust ze rauw. Hoe meer problemen, hoe groter de kans dat ze vanuit data en vanuit klantfeedback mooie verbeteringen gaat doorvoeren. Ze werk toe naar vooruitgang: in tastbare opleveringen, maar zeker ook bij de mensen waar ze mee samenwerkt.

Bekijk freelancer