Innovatie en digitale transformatie
Meet our CX, Digital, Business & Innovation team
Onze CX and Digital experts ondersteunen bedrijven, klant-CX afdelingen en organisaties met managen, trainen, begeleiden, innoveren, het ontwerpen en implementeren van de (digitale) klant strategieën en data gedreven werken. Onze brighters beschikken over brede en diepgaande expertise van (tooling) platformen voor de digitalisering van bedrijfs- en IT en klant-processen.
20 resultaten gevonden
Maaike Vrenken
Maaike is een ervaren, pragmatische en toegewijde customer service vrouw in hart en nieren. Zij weet impact te maken in elke klantenservice operatie en deze een flinke stap verder te brengen. Dat doet zij in de rol van interim manager, als projectleider of sparring partner. Met de voeten in de klei en de handen uit de mouwen, brengt zij zaken op orde. Haar stijl is prettig zakelijk, warm en resultaatgericht. Als Maaike binnenkomt weet je één ding zeker: vanaf dan draait het om de klant!
Anton Vanhoucke
Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever.
Frederique Kamp
Frederique is een ervaren CX professional, spreker en sparrings partner voor directie met een drive voor continue verbetering door het toepassen van Agile principes en praktijken. Haar primaire focus hierbij? Het maximaliseren van organisatie focus en waarde. Frederique bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams en directie helpen om meer klantgericht, waarden gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.
Frederique is een authentiek, pragmatisch, open en eerlijk persoon die jouw organisatie van A-Z in beweging zet om dingen voor elkaar te krijgen.
Christian Stam
Christian Stam is een creatieve resultaatgedreven interim consultant als Customer Journey Expert, Product Owner, Product Manager of Business analist. Hij heeft veel expertise op het gebied van customer journey & experience optimalisatie. Christian is meer dan 20 jaar werkzaam in een online omgeving (web & app) waarvan de laatste 7 jaar binnen Agile teams.
Johan de Meijer
De rode draad in Johan's ervaringen is het opbouwen, begeleiden en verbeteren van teams en individuen in verscheidene operationele rollen. Johan de Meijer is één van onze meest enthousiaste Brighters, senior agile freelance operations manager en vervult vanuit expertise ook de rol van team lead, Agile Coach, Product Owner én Scrum Master. Door zijn kennis van al deze rollen, weet hij als geen ander de samenwerkingen in teams en met stakeholders te laten floreren, gesprekken te openen en resultaten te boeken. Hij helpt bedrijven met digitale of marketing focus onder andere met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.
Arno Jongsma
Arno is een senior marketing professional en strateeg met academische marketing opleiding en ruim 20 jaar ervaring in propositie ontwikkeling en strategie. Hij heeft expertise in digital marketing, klantreizen, agile werken en het leiden van projecten. Bij meerdere internationale organisaties heeft hij onderscheidende proposities ontwikkeld en succesvol gelanceerd. Zijn motto? Getting things done!
Cynthia Mak
Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is Cynthia door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS en Budget Thuis.
Sander Popma
In een wereld waar bedrijven vaak worden gezien als onpersoonlijke, winstgedreven entiteiten, daagt Sander het stereotype uit door creativiteit, innovatie en menselijkheid naar de voorgrond te brengen.
Sander bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.
Marijn Pannekoek
Marijn helpt organisaties meer klant- en business waarde gedreven te ontwikkelen. Met een achtergrond in innovatie en productontwikkeling, portfolio management en ervaring met business transformaties, slaat hij een brug tussen business en IT.
Marijn brengt energie, daadkracht en besluitvaardigheid in organisaties. Dat doet hij met een Rotterdamse 'niet lullen maar poetsen'- mentaliteit, gecombineerd met een lean startup mindset. Of zoals hij het zelf omschrijft: beginnen, leren en bijsturen.
Laura Overwijk
Laura is een enthousiaste, gestructureerde veranderaar. "Wat ik doe? Ambitieuze organisatiedoelstellingen (trans)formeren naar behapbare stappen. Met een component service, digitaal en customer experience gaat mijn hart nog sneller kloppen. Met recente opdrachten in diverse branches op het gebied van service management, visie- en strategie vorming en tactische kanaal doorontwikkeling voor servicekanalen App, Chatbot en Websites. Ik breng het bedrijf altijd een stap verder, ik breng het klantperspectief in de board en ik ga voor duurzame verandering waarbij de mensen in de organisatie het van mij kunnen overnemen.”