Schrijf een review
Meepraten?Draag gerust bij!
Tariefindicatie: € In overleg
Maurice Devilee is onze ervaren senior manager op MT/directieniveau die continu gericht is op organisatieverbetering, innovatie en het optimaliseren van processen, structuren en mensen. Zijn kracht ligt in het verbinden van mensen, teams, afdelingen en managers met oog voor de individuele waarde. Maurice gelooft sterk in het belang van de klanttevredenheid, medewerker welzijn en het proces als drie-eenheid en als drijvende krachten voor succes. Maurice is ervan overtuigd dat medewerkers excelleren wanneer ze voldoende vertrouwen en verantwoordelijkheid krijgen, ondersteund door optimaal ingerichte processen.
Maurice is een ervaren senior customer service professional met een drive voor continue verbetering. De primaire focus hierbij? Het maximaliseren van klantwaarde! Maurice bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarden gericht te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken. Maurice is een authentiek, pragmatisch, open en eerlijk persoon die altijd een stapje extra zet om dingen voor elkaar te krijgen. Hij maakt hiervan gebruik van diverse methoden, zo heeft hij veel ervaring opgedaan met Lean (Six Sigma), maar is hij ook Certified COPC CX Implementation Leader en Agile Coach.
Met bijna 20 jaar ervaring in alle facetten van het klantcontact, van digitalisering tot datakwaliteit, van front- en backoffices tot webcare, kan Maurice ingezet worden voor verschillende vragen en struikelblokken:
Neem contact op met Maurice voor meer specifieke informatie over zijn ervaring en achtergrond.
"*" geeft vereiste velden aan
“Goede klantdienstverlening en daarbij een hoge mate van betrokkenheid bij onze huurders is voor ons als woningcorporatie erg belangrijk. Maurice heeft ons bij Havensteder zichtbaar geholpen met het verbeteren van de prestaties van onze klantenservice. Huurders staan nu (veel) minder lang in de wacht en weten sneller waar ze aan toe zijn wanneer ze een melding maken. Daarnaast heeft Maurice ons geholpen om de afdeling door te ontwikkelen naar een afdeling die een regierol kan nemen in de klantdienstverlening en daarmee ook echt van meerwaarde is voor collega-afdelingen in de werkprocessen.