Impact bij klanten

Meet our team customer service managers en leads

Onze Customer Service managers en CX leads brengen jouw organisatie rust, ruimte, ontwikkeling en doorontwikkeling. Waar de mens centraal staat maar we digitalisering boven aan de agenda zetten. Onze leiders, project managers en transformatie coaches brengen moderne klantwaarde en werkgeluk waar we jouw organisatie, team of project in beweging krijgen.

25 resultaten gevonden

Filters

Richard de Rijke

Richard heeft als agile transformatie coach een heel specifieke focus: maximale waarde leveren. Hij helpt teams en organisaties hun klant centraal te stellen om vervolgens snel, efficiënt en gefocust waarde te leveren. Zijn ruime ervaring als Transformatie Manager, Agile Portfolio Manager en Agile Coach geven Richard veel mogelijkheden om op een leuke en creatieve manier oplossingen te vinden voor elke uitdaging die een organisatie op haar pad krijgt. Samenwerking, betrokkenheid, motivatie, doelgericht, focus, transparantie, openheid en continu verbeteren zijn een aantal kernbegrippen die bij zijn manier van werken centraal staan.

Bekijk freelancer

Maurice Devilee

Maurice Devilee is onze ervaren senior manager op MT/directieniveau die continu gericht is op organisatieverbetering, innovatie en het optimaliseren van processen, structuren en mensen. Zijn kracht ligt in het verbinden van mensen, teams, afdelingen en managers met oog voor de individuele waarde. Maurice gelooft sterk in het belang van de klanttevredenheid, medewerker welzijn en het proces als drie-eenheid en als drijvende krachten voor succes. Maurice is ervan overtuigd dat medewerkers excelleren wanneer ze voldoende vertrouwen en verantwoordelijkheid krijgen, ondersteund door optimaal ingerichte processen.

Bekijk freelancer

Marion Mulder

Ontmoet Marion! Marion helpt organisaties Future-Proof te worden door samen inclusieve en duurzame toekomst voor je te zien en vorm te geven. Elke organisatie krijgt te maken met de 3 grote golven; digitalisering (AI), duurzaamheid, en sociale impact. Gebruikmakend van methodologieën zoals strategic foresight, scenario planning, system thinking, system innovation, design thinking, futures thinking, en agile/SAFe, werken we samen aan een transformatie naar een meer purpose driven, gewenste toekomst.

Bekijk freelancer

Floor Verheul

Floor is Microsoft Dynamics Expert (product owner/projectmanager) | Digitale Transformatie Consultant | Prosci Changemanager

Met haar executiekracht, diepgaande kennis en uitgebreide ervaring op het gebied van implementaties en doorontwikkeling van Microsoft Dynamics (CRM) Customer Service, Marketing en Sales projecten is zij in staat om organisaties te begeleiden naar succesvolle resultaten en optimale benutting van deze platformen.

Bekijk freelancer

Erik Jan Elsenaar

Ontmoet Erik Jan! Erik Jan Elsenaar is onze senior B2B customer experience expert met 25 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen, specifiek in de B2B-context. Hij helpt je jouw klant centraal te stellen bij ieder contactmoment.

Bekijk freelancer

Maaike Vrenken

Maaike is een ervaren, pragmatische en toegewijde customer service vrouw in hart en nieren. Zij weet impact te maken in elke klantenservice operatie en deze een flinke stap verder te brengen. Dat doet zij in de rol van interim manager, als projectleider of sparring partner. Met de voeten in de klei en de handen uit de mouwen, brengt zij zaken op orde. Haar stijl is prettig zakelijk, warm en resultaatgericht. Als Maaike binnenkomt weet je één ding zeker: vanaf dan draait het om de klant!

Bekijk freelancer

Anton Vanhoucke

Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever.

Bekijk freelancer

Christian Stam

Christian Stam is een creatieve resultaatgedreven interim consultant als Customer Journey Expert, Product Owner, Product Manager of Business analist. Hij heeft veel expertise op het gebied van customer journey & experience optimalisatie. Christian is meer dan 20 jaar werkzaam in een online omgeving (web & app) waarvan de laatste 7 jaar binnen Agile teams.

Bekijk freelancer

Johan de Meijer

De rode draad in Johan's ervaringen is het opbouwen, begeleiden en verbeteren van teams en individuen in verscheidene operationele rollen. Johan de Meijer is één van onze meest enthousiaste Brighters, senior agile freelance operations manager en vervult vanuit expertise ook de rol van Operations Manager, team lead, Agile Coach en Product Owner. Door zijn kennis van al deze rollen in meerdere organisaties en culturen, weet hij als geen ander de samenwerkingen in teams en met stakeholders te laten floreren, gesprekken te openen en resultaten te boeken. Hij helpt bedrijven met digitale of marketing focus onder andere met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.

Bekijk freelancer

Sander Popma

In een wereld waar bedrijven vaak worden gezien als onpersoonlijke, winstgedreven entiteiten, daagt Sander het stereotype uit door creativiteit, innovatie en menselijkheid naar de voorgrond te brengen.
Sander bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.

Bekijk freelancer