Impact bij klanten
Meet our team customer service managers en leads
Onze Customer Service managers en CX leads brengen jouw organisatie rust, ruimte, ontwikkeling en doorontwikkeling. Waar de mens centraal staat maar we digitalisering boven aan de agenda zetten. Onze leiders, project managers en transformatie coaches brengen moderne klantwaarde en werkgeluk waar we jouw organisatie, team of project in beweging krijgen.
24 resultaten gevonden
Floor Verheul
Floor is Microsoft Dynamics Expert (product owner/projectmanager) | Digitale Transformatie Consultant | Prosci Changemanager
Met haar executiekracht, diepgaande kennis en uitgebreide ervaring op het gebied van implementaties en doorontwikkeling van Microsoft Dynamics (CRM) Customer Service, Marketing en Sales projecten is zij in staat om organisaties te begeleiden naar succesvolle resultaten en optimale benutting van deze platformen.
Erik Jan Elsenaar
Ontmoet Erik Jan! Erik Jan Elsenaar is onze senior B2B customer experience expert met 25 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen, specifiek in de B2B-context. Hij helpt je jouw klant centraal te stellen bij ieder contactmoment.
Maaike Vrenken
Maaike is een ervaren, pragmatische en toegewijde customer service vrouw in hart en nieren. Zij weet impact te maken in elke klantenservice operatie en deze een flinke stap verder te brengen. Dat doet zij in de rol van interim manager, als projectleider of sparring partner. Met de voeten in de klei en de handen uit de mouwen, brengt zij zaken op orde. Haar stijl is prettig zakelijk, warm en resultaatgericht. Als Maaike binnenkomt weet je één ding zeker: vanaf dan draait het om de klant!
Anton Vanhoucke
Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever.
Frederique Kamp
Frederique is een ervaren CX professional, spreker en sparrings partner voor directie met een drive voor continue verbetering door het toepassen van Agile principes en praktijken. Haar primaire focus hierbij? Het maximaliseren van organisatie focus en waarde. Frederique bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams en directie helpen om meer klantgericht, waarden gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.
Frederique is een authentiek, pragmatisch, open en eerlijk persoon die jouw organisatie van A-Z in beweging zet om dingen voor elkaar te krijgen.
Christian Stam
Christian Stam is een creatieve resultaatgedreven interim consultant als Customer Journey Expert, Product Owner, Product Manager of Business analist. Hij heeft veel expertise op het gebied van customer journey & experience optimalisatie. Christian is meer dan 20 jaar werkzaam in een online omgeving (web & app) waarvan de laatste 7 jaar binnen Agile teams.
Johan de Meijer
De rode draad in Johan's ervaringen is het opbouwen, begeleiden en verbeteren van teams en individuen in verscheidene operationele rollen. Johan de Meijer is één van onze meest enthousiaste Brighters, senior agile freelance operations manager en vervult vanuit expertise ook de rol van team lead, Agile Coach, Product Owner én Scrum Master. Door zijn kennis van al deze rollen, weet hij als geen ander de samenwerkingen in teams en met stakeholders te laten floreren, gesprekken te openen en resultaten te boeken. Hij helpt bedrijven met digitale of marketing focus onder andere met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.
Arno Jongsma
Arno is een senior marketing professional en strateeg met academische marketing opleiding en ruim 20 jaar ervaring in propositie ontwikkeling en strategie. Hij heeft expertise in digital marketing, klantreizen, agile werken en het leiden van projecten. Bij meerdere internationale organisaties heeft hij onderscheidende proposities ontwikkeld en succesvol gelanceerd. Zijn motto? Getting things done!
Sander Popma
In een wereld waar bedrijven vaak worden gezien als onpersoonlijke, winstgedreven entiteiten, daagt Sander het stereotype uit door creativiteit, innovatie en menselijkheid naar de voorgrond te brengen.
Sander bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.
Manon van Poelwijk
Manon helpt teams en organisaties met nieuwe energie en inzichten een volgende stap te maken in Customer Experience. Met een positieve impact op de klant, medewerker en het business resultaat.
Ze brengt kennis en ervaring met transformaties, design thinking, customer experience en leiderschap. Daarmee zet ze strategieën en methodes neer die passen bij jouw organisatie en uitdaging. Een complexe en veranderende organisatie? Dan staat Manon in haar kracht.