Inspiratie en motivatie

Inspiratie en trends

Een betrokken organisatie met loyale klanten en gemotiveerde teams is wat iedereen wilt. Het is daarom belangrijk om hier aandacht aan te geven. En dat is wat we graag doen. Onze Brighters hebben al meer dan 350 bedrijven van binnen gezien. Wij presenteren dus niet uit de boeken maar geven lezingen uit de praktijk. Laat onze Brighters en trainers je inspireren en motiveren door hun transformatie verhalen met jullie te delen.

19 resultaten gevonden

Filters

Marion Mulder

Ontmoet Marion! Marion helpt organisaties Future-Proof te worden door samen inclusieve en duurzame toekomst voor je te zien en vorm te geven. Elke organisatie krijgt te maken met de 3 grote golven; digitalisering (AI), duurzaamheid, en sociale impact. Gebruikmakend van methodologieën zoals strategic foresight, scenario planning, system thinking, system innovation, design thinking, futures thinking, en agile/SAFe, werken we samen aan een transformatie naar een meer purpose driven, gewenste toekomst.

Bekijk freelancer

Erik Jan Elsenaar

Ontmoet Erik Jan! Erik Jan Elsenaar is onze senior B2B customer experience expert met 25 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen, specifiek in de B2B-context. Hij helpt je jouw klant centraal te stellen bij ieder contactmoment.

Bekijk freelancer

Anton Vanhoucke

Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever.

Bekijk freelancer

Frederique Kamp

Frederique is een ervaren CX professional, spreker en sparrings partner voor directie met een drive voor continue verbetering door het toepassen van Agile principes en praktijken. Haar primaire focus hierbij? Het maximaliseren van organisatie focus en waarde. Frederique bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams en directie helpen om meer klantgericht, waarden gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.
Frederique is een authentiek, pragmatisch, open en eerlijk persoon die jouw organisatie van A-Z in beweging zet om dingen voor elkaar te krijgen.

Bekijk freelancer

Johan de Meijer

De rode draad in Johan's ervaringen is het opbouwen, begeleiden en verbeteren van teams en individuen in verscheidene operationele rollen. Johan de Meijer is één van onze meest enthousiaste Brighters, senior freelance operations manager en vervult vanuit expertise ook de rol van team lead, Agile Coach, Product Owner én Scrum Master. Door zijn kennis van al deze rollen, weet hij als geen ander de samenwerkingen te laten floreren, gesprekken te openen en resultaten te boeken. Hij helpt bedrijven met digitale of marketing focus onder andere met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.

Bekijk freelancer

Cynthia Mak

Is de klantcontactoperatie zo vastgelopen dat iedereen alleen nog maar kan huilen? Dan heb je Cynthia nodig! Zij weet alles wat jij wilt weten over het leiden én verbeteren van klantcontact teams. In 2021 is Cynthia door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. Zij heeft teams (be)geleid én verbeterd bij grote namen uit de industrie; zoals MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network, NMBRS en Budget Thuis.

Bekijk freelancer

Sander Popma

In een wereld waar bedrijven vaak worden gezien als onpersoonlijke, winstgedreven entiteiten, daagt Sander het stereotype uit door creativiteit, innovatie en menselijkheid naar de voorgrond te brengen.
Sander bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.

Bekijk freelancer

Manon van Poelwijk

Manon helpt teams en organisaties met nieuwe energie en inzichten een volgende stap te maken in Customer Experience. Met een positieve impact op de klant, medewerker en het business resultaat.
Ze brengt kennis en ervaring met transformaties, design thinking, customer experience en leiderschap. Daarmee zet ze strategieën en methodes neer die passen bij jouw organisatie en uitdaging. Een complexe en veranderende organisatie? Dan staat Manon in haar kracht.

Bekijk freelancer

Maarten Oosterhoff

Merk je dat je klanten niet echt tevreden over je zijn? Krijg je de reviews en NPS maar niet op je gewenste niveau? Of is het gewoon lastig om goede mensen te krijgen en houden en kost je service operatie veel geld?

Beiden hebben met elkaar te maken. Cultuur, Strategie en Operatie gaan hand en hand. En bij je klantenservice komen die samen. Daarom is het soms ook zo lastig om te verbeteren. Als je het ene aanpakt, zakt het andere weg.

Herken je dit? Vraag je je af hoe het dan wél kan en moet?

Met meer dan 25 jaar ervaring op klantgebied kan Maarten je helpen. Hij heeft in heel veel CS keukens meegekeken en -gewerkt. Kent het klappen van de zweep, de spanning die er altijd is tussen kosten en toegevoegde waarde, de 'harde' kant. En de menselijke factoren, motivatie, ontwikkeling en werkplezier. De 'zachte' kant.

Maarten kijkt graag met je mee. Als consultant, of meewerkend als interim-manager.

Bekijk freelancer