Andrea Brands
Tariefindicatie: € 110-135
Stel je voor, hoge scores op je service-levels, je backlogs zo goed als nul en tevreden klanten. Trotse medewerkers, die groeimogelijkheden binnen jouw bedrijf zien. En processen die lekker draaien, omdat ze duidelijk en beschreven zijn. Andréa Brands kan je helpen dit te bereiken. Met haar jarenlange ervaring en resultaatgerichte aanpak brengt zij jouw operatie op orde.
Andréa kan op veel verschillende plekken in een organisatie haar skills inzetten. Op onderstaande resultaatgebieden komt zij het best tot haar recht.
Operationeel Management
Met haar scherpe analyses ziet Andrea snel waar verbeteringen nodig zijn. Alles wat zij hoort en ziet is de basis voor haar visie. Andrea zoekt samen met de teams en directie naar oplossingen.
Of het nu gaat om innovatie, automatisering, procesverbetering, efficiëntie, klanttevredenheid, kwaliteit of medewerkerstevredenheid. Andrea zorgt voor een aanpak waarin de klant voorop staat. En die tegelijk door iedereen breed wordt gesteund, van directie tot medewerker.
Andrea heeft veel interesses. Daarom maakt zij zich nieuwe materie snel eigen en kan direct een verschil maken. Met haar blik op de toekomst werkt zij met passie aan het ontwikkelen van medewerkers en nieuwe leiders.
Leiderschapsontwikkeling
Het middenkader management is vaak de spil binnen een operationele afdeling. Andréa haalt het beste uit deze managers. Zij leert teamleiders hoe ze medewerkers écht coachen en hoe ze rapportages goed kunnen lezen. Hierdoor kunnen zij de juiste acties uitzetten. Zij leert de teamleiders ook hun eigen leiderschapsstijl te ontdekken. En geeft ze de tools om andere stijlen in te zetten wanneer nodig.
Jonge leiders in hun kracht zetten is Andréa haar passie: “Ik geef jonge leiders het vertrouwen te groeien op aspecten van het vak die ze nog niet onder de knie hebben. Met doortastende vragen zet ik ze aan tot verder denken. En stimuleer hen uit hun comfortzone te stappen. Want zonder wrijving geen glans!”
Agile transformatie
Door haar jarenlange ervaring in de facilitaire contactcenter wereld, heeft Andréa een echte agile mindset ontwikkeld. Begrijpen waar het echt om draait in de organisatie, samenwerken, leren en blijven luisteren zijn hierbij haar essentiële vaardigheden waarmee ze snel inspeelt op veranderende omstandigheden en het beste resultaat bereikt. Met haar natuurlijke leiderschap, open en eerlijke communicatie en een gezonde dosis humor neemt ze de teams als vanzelf mee in deze transformaties. “Voordoen, samen doen, zelf doen” is hierbij haar werkwijze.
Workforce Management
Een goede workforce management cyclus is van groot belang voor bijna iedere operationele afdeling. Toch blijft dit in veel organisaties nog onderbelicht. Ook bij jullie?
Andréa spart graag met jullie over de verbeteringen die nodig zijn om efficiënter te werken. Bijvoorbeeld om de klant op tijd te bedienen. Of om de roosters op een goede manier rond te krijgen. Door samen met een expert naar de WFM-cyclus te kijken kan er al heel veel duidelijk worden. En dus aangepakt worden!
Met haar doeltreffende manier van werken heeft Andréa al veel bedrijven naar operational excellence geleid. Zij is de linking pin tussen directie en operatie. Zij luistert eerst en onderneemt daarna resultaatgerichte acties. Klanten omschrijven Andrea als doortastend, enorm gedreven, communicatief vaardig en een echte en oprechte leider. Over haar motivatie is Andrea duidelijk: “Ik wil het beste resultaat neerzetten. En dat doe ik door het beste uit de teams en mezelf te halen.” Andréa werkt zowel in Nederland als internationaal.
Neem contact op met Andrea als je meer wilt weten over haar profiel of eens online een kop koffie wilt drinken.
"*" geeft vereiste velden aan
Schrijf een review
Meepraten?Draag gerust bij!