Brand Experience en Marketing
Meet our Brand en Marketing team
Onze senior brand- en marketingexperts zijn echte vooruitdenkers. Ze zijn niet alleen het startpunt, maar ook de game-changers binnen de organisatie, altijd voorop om die waardevolle relatie met de klant te versterken. Daarom dat onze brand en marketing groep een belangrijke schakel vormt binnen Bright6. Met hun innovatieve, maar altijd duurzame aanpak, weten ze niet alleen klanten aan te trekken en te behouden, maar weten ze ook het belang van klantgerichtheid diep te verankeren in de bedrijfscultuur.
10 resultaten gevonden
Eline Berthel
Eline is jouw toegewijde marketingstrateeg, met expertise in het opbouwen van sterke klantrelaties te midden van een (steeds meer) data-gedreven marketinglandschap. Dankzij haar gerichte aanpak en innovatieve ideeën, biedt Eline niet alleen meetbare resultaten, maar ontwikkelt ze ook strategieën die zowel de klanttevredenheid verhogen als de algehele klantervaring verbeteren.
Loretta Ranzijn
And there she is! Onze Loretta is enthousiast en eentje die graag zichzelf vastbijt om tot een mooi resultaat te komen. Loretta Ranzijn is een expert op het gebied van Lean & Change en (Agile) Customer Experience. Met een voorliefde voor optimaal ingericht klachtenmanagement met klant- en businesswaarde, altijd vanuit win-win.
Jochem van Beek
Jochem is inzetbaar als interim-manager, programma-manager, team-coach, change-manager, strategisch marketeer én voor het echt realiseren van de gewenste verandering. Hij heeft veel kennis en internationale ervaring binnen verschillende grote en complexe organisaties op het gebied van: strategie en implementaties, Marketing & Sales, CX, change-management, nieuwe werkwijze introduceren (Agile), people-management, marketing, management en team-coaching.
Gerben Zijlstra
Gerben Zijlstra is onze Brighter die meerdere grotere merken marktleider heeft gemaakt. Vanuit zijn passie voor CX zet hij moderne marketing organisaties neer om samen met jouw team de organisatie naar nieuwe hoogten te tillen. Gerben schrikt nergens voor terug en is jouw partner in het realiseren van ontwikkelen van moderne klantstrategieën die werken.
Ben van der Veer
Ben van der Veer is een ervaren strateeg met ruime management ervaring. Hij was een van de managing partners van de toonaangevende digitale agency aFrogleap (nu onderdeel van Merkle). Ben doorgrond nieuwe informatie en vraagstukken snel en weet de uitdagingen en kansen van een organisatie altijd haarfijn bloot te leggen. Hij kan het beste ingezet worden als brand strateeg (merk strateeg), digitaal strateeg, employer brand strateeg of in een management rol.
Anton Vanhoucke
Anton maakt organisaties wendbaarder - agile, zoals dat heet. Dat betekent minder projecten, meer focus en meer resultaat. Dat is niet alleen goed voor de bottom line. Het verhoogt ook het werkplezier en je aantrekkelijkheid als werkgever.
Lars Verbeek
Lars is een ervaren marketingspecialist, met de expertise om digitale strategieën te ontwikkelen en implementeren. Daarmee geeft hij organisaties het antwoord op de vraag hoe digitale marketingkanalen optimaal in te zetten voor de gewenste groei van jouw organisatie én relevantie voor klanten.
Johan de Meijer
De rode draad in Johan's ervaringen is het opbouwen, begeleiden en verbeteren van teams en individuen in verscheidene operationele rollen. Johan de Meijer is één van onze meest enthousiaste Brighters, senior agile freelance operations manager en vervult vanuit expertise ook de rol van team lead, Agile Coach, Product Owner én Scrum Master. Door zijn kennis van al deze rollen, weet hij als geen ander de samenwerkingen in teams en met stakeholders te laten floreren, gesprekken te openen en resultaten te boeken. Hij helpt bedrijven met digitale of marketing focus onder andere met transformaties, groei, team building en productontwikkeling.
Arno Jongsma
Arno is een senior marketing professional en strateeg met academische marketing opleiding en ruim 20 jaar ervaring in propositie ontwikkeling en strategie. Hij heeft expertise in digital marketing, klantreizen, agile werken en het leiden van projecten. Bij meerdere internationale organisaties heeft hij onderscheidende proposities ontwikkeld en succesvol gelanceerd. Zijn motto? Getting things done!
Manon van Poelwijk
Manon helpt teams en organisaties met nieuwe energie en inzichten een volgende stap te maken in Customer Experience. Met een positieve impact op de klant, medewerker en het business resultaat.
Ze brengt kennis en ervaring met transformaties, design thinking, customer experience en leiderschap. Daarmee zet ze strategieën en methodes neer die passen bij jouw organisatie en uitdaging. Een complexe en veranderende organisatie? Dan staat Manon in haar kracht.