Impact bij klanten
Meet our team customer service managers en leads
Onze Customer Service managers en CX leads brengen jouw organisatie rust, ruimte, ontwikkeling en doorontwikkeling. Waar de mens centraal staat maar we digitalisering boven aan de agenda zetten. Onze leiders, project managers en transformatie coaches brengen moderne klantwaarde en werkgeluk waar we jouw organisatie, team of project in beweging krijgen.
24 resultaten gevonden
Laura Overwijk
Laura is een enthousiaste, gestructureerde veranderaar. "Wat ik doe? Ambitieuze organisatiedoelstellingen (trans)formeren naar behapbare stappen. Met een component service, digitaal en customer experience gaat mijn hart nog sneller kloppen. Met recente opdrachten in diverse branches op het gebied van service management, visie- en strategie vorming en tactische kanaal doorontwikkeling voor servicekanalen App, Chatbot en Websites. Ik breng het bedrijf altijd een stap verder, ik breng het klantperspectief in de board en ik ga voor duurzame verandering waarbij de mensen in de organisatie het van mij kunnen overnemen.”
Andrea Brands
Stel je voor, hoge scores op je service-levels, je backlogs zo goed als nul en tevreden klanten. Trotse medewerkers, die groeimogelijkheden binnen jouw bedrijf zien. En processen die lekker draaien, omdat ze duidelijk en beschreven zijn. Andréa Brands kan je helpen dit te bereiken. Met haar jarenlange ervaring en resultaatgerichte aanpak brengt zij jouw operatie op orde.
Maarten Oosterhoff
Merk je dat je klanten niet echt tevreden over je zijn? Krijg je de reviews en NPS maar niet op je gewenste niveau? Of is het gewoon lastig om goede mensen te krijgen en houden en kost je service operatie veel geld?
Beiden hebben met elkaar te maken. Cultuur, Strategie en Operatie gaan hand en hand. En bij je klantenservice komen die samen. Daarom is het soms ook zo lastig om te verbeteren. Als je het ene aanpakt, zakt het andere weg.
Herken je dit? Vraag je je af hoe het dan wél kan en moet?
Met meer dan 25 jaar ervaring op klantgebied kan Maarten je helpen. Hij heeft in heel veel CS keukens meegekeken en -gewerkt. Kent het klappen van de zweep, de spanning die er altijd is tussen kosten en toegevoegde waarde, de 'harde' kant. En de menselijke factoren, motivatie, ontwikkeling en werkplezier. De 'zachte' kant.
Maarten kijkt graag met je mee. Als consultant, of meewerkend als interim-manager.
Eveline Erkelens
Bright6 oprichter en bedenker Eveline Erkelens is één van de meest gevraagde experts in leiderschap en teamwork. Tevens is zij een veel gevraagd spreker & influencer. Het liefst transformeert, bespreekt en onderzoekt ze thema’s waar mens en technologie, wetenschap, leiderschap en organisatie elkaar weten te raken op het gebied van gedrag en moderne strategieën.