Inspiratie en motivatie
Inspiratie en trends
Een betrokken organisatie met loyale klanten en gemotiveerde teams is wat iedereen wilt. Het is daarom belangrijk om hier aandacht aan te geven. En dat is wat we graag doen. Onze Brighters hebben al meer dan 350 bedrijven van binnen gezien. Wij presenteren dus niet uit de boeken maar geven lezingen uit de praktijk. Laat onze Brighters en trainers je inspireren en motiveren door hun transformatie verhalen met jullie te delen.
21 resultaten gevonden
Maarten Oosterhoff
Merk je dat je klanten niet echt tevreden over je zijn? Krijg je de reviews en NPS maar niet op je gewenste niveau? Of is het gewoon lastig om goede mensen te krijgen en houden en kost je service operatie veel geld?
Beiden hebben met elkaar te maken. Cultuur, Strategie en Operatie gaan hand en hand. En bij je klantenservice komen die samen. Daarom is het soms ook zo lastig om te verbeteren. Als je het ene aanpakt, zakt het andere weg.
Herken je dit? Vraag je je af hoe het dan wél kan en moet?
Met meer dan 25 jaar ervaring op klantgebied kan Maarten je helpen. Hij heeft in heel veel CS keukens meegekeken en -gewerkt. Kent het klappen van de zweep, de spanning die er altijd is tussen kosten en toegevoegde waarde, de 'harde' kant. En de menselijke factoren, motivatie, ontwikkeling en werkplezier. De 'zachte' kant.
Maarten kijkt graag met je mee. Als consultant, of meewerkend als interim-manager.