Innovatie en digitale transformatie
Meet our CX, Digital, Business & Innovation team
Onze CX and Digital experts ondersteunen bedrijven, klant-CX afdelingen en organisaties met managen, trainen, begeleiden, innoveren, het ontwerpen en implementeren van de (digitale) klant strategieën en data gedreven werken. Onze brighters beschikken over brede en diepgaande expertise van (tooling) platformen voor de digitalisering van bedrijfs- en IT en klant-processen.
20 resultaten gevonden
Mijke Loven
Time for change? Mijke heeft een passie voor het aanjagen en begeleiden van duurzame verandering voor teams, leiders en organisaties. Zij heeft met haar stevige digitale achtergrond ruime ervaring met complexe vraagstukken in dynamische omgevingen. Uitdagingen die vragen om integrale sturing op zowel de 'harde' resultaten als de 'menselijke' kant van veranderen, op boven- en onderstromen, en op korte- en lange termijn impact. Haar kracht is om vanuit scherpe waarneming het onzichtbare achter het zichtbare naar boven te halen. Mijke kan op een verandering ingezet worden als Transformation Lead, Senior Manager of Programma Manager.
Nicky de Roos
Als interim en freelance Agile Professional richt Nicky zich op het vormgeven van succesvolle producten, (digitale) transformatie en innovatie. Met een scherpe focus op waarde creatie helpt hij als senior professionals organisaties bij het ontwikkelen van innovatieve en gebruiksvriendelijke flows, processen, software en websites.
Maj-Britt van Middelkoop
Als CX professional ondersteunt Maj-Britt ondernemingen in hun klantcontact strategie. Klantverwachtingen hebben vergaande impact op hoe bedrijven hun diensten leveren. Vaak is de verwachting dat je als bedrijf altijd en overal bereikbaar bent. Hoe zorg je dat je kunt voldoen aan deze verwachtingen?
Maj-Britt werkt graag met mensen aan innovaties die de bereikbaarheid verbetert. Het inzetten van nieuwe kanalen, gebruik van data om de dienstverlening te verbeteren en uiteraard AI om zoveel mogelijk klanten in één keer goed te helpen.
Loretta Ranzijn
And there she is! Onze Loretta is enthousiast en eentje die graag zichzelf vastbijt om tot een mooi resultaat te komen. Loretta Ranzijn is een expert op het gebied van Lean & Change en (Agile) Customer Experience. Met een voorliefde voor optimaal ingericht klachtenmanagement met klant- en businesswaarde, altijd vanuit win-win.
Gerben Zijlstra
Gerben Zijlstra is onze Brighter die meerdere grotere merken marktleider heeft gemaakt. Vanuit zijn passie voor CX zet hij moderne marketing organisaties neer om samen met jouw team de organisatie naar nieuwe hoogten te tillen. Gerben schrikt nergens voor terug en is jouw partner in het realiseren van ontwikkelen van moderne klantstrategieën die werken.
Maurice Devilee
Maurice Devilee is onze ervaren senior manager op MT/directieniveau die continu gericht is op organisatieverbetering, innovatie en het optimaliseren van processen, structuren en mensen. Zijn kracht ligt in het verbinden van mensen, teams, afdelingen en managers met oog voor de individuele waarde. Maurice gelooft sterk in het belang van de klanttevredenheid, medewerker welzijn en het proces als drie-eenheid en als drijvende krachten voor succes. Maurice is ervan overtuigd dat medewerkers excelleren wanneer ze voldoende vertrouwen en verantwoordelijkheid krijgen, ondersteund door optimaal ingerichte processen.
Marion Mulder
Ontmoet Marion! Marion helpt organisaties Future-Proof te worden door samen inclusieve en duurzame toekomst voor je te zien en vorm te geven. Elke organisatie krijgt te maken met de 3 grote golven; digitalisering (AI), duurzaamheid, en sociale impact. Gebruikmakend van methodologieën zoals strategic foresight, scenario planning, system thinking, system innovation, design thinking, futures thinking, en agile/SAFe, werken we samen aan een transformatie naar een meer purpose driven, gewenste toekomst.
Floor Verheul
Floor is Microsoft Dynamics Expert (product owner/projectmanager) | Digitale Transformatie Consultant | Prosci Changemanager
Met haar executiekracht, diepgaande kennis en uitgebreide ervaring op het gebied van implementaties en doorontwikkeling van Microsoft Dynamics (CRM) Customer Service, Marketing en Sales projecten is zij in staat om organisaties te begeleiden naar succesvolle resultaten en optimale benutting van deze platformen.
Erik Jan Elsenaar
Ontmoet Erik Jan! Erik Jan Elsenaar is onze senior B2B customer experience expert met 25 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen, specifiek in de B2B-context. Hij helpt je jouw klant centraal te stellen bij ieder contactmoment.
Ben van der Veer
Ben van der Veer is een ervaren strateeg met ruime management ervaring. Hij was een van de managing partners van de toonaangevende digitale agency aFrogleap (nu onderdeel van Merkle). Ben doorgrond nieuwe informatie en vraagstukken snel en weet de uitdagingen en kansen van een organisatie altijd haarfijn bloot te leggen. Hij kan het beste ingezet worden als brand strateeg (merk strateeg), digitaal strateeg, employer brand strateeg of in een management rol.