Innovatie en digitale transformatie
Meet our CX, Digital, Business & Innovation team
Onze CX and Digital experts ondersteunen bedrijven, klant-CX afdelingen en organisaties met managen, trainen, begeleiden, innoveren, het ontwerpen en implementeren van de (digitale) klant strategieën en data gedreven werken. Onze brighters beschikken over brede en diepgaande expertise van (tooling) platformen voor de digitalisering van bedrijfs- en IT en klant-processen.
22 resultaten gevonden

Edwin Fluit
Met een scherp oog voor kansen en een pragmatische aanpak helpt Edwin bedrijven om groeipotentieel te realiseren. Als ervaren (interim) CEO en CCO en oprichter van AccT Consulting, versterkt hij commerciële organisaties, begeleidt directies bij strategische keuzes en helpt managementteams bij hun ontwikkeling. Of het nu gaat om het opbouwen van nieuwe teams, het ontwikkelen van een sales- of partnerstrategie of begeleiding bij fusies of overnames, Edwin brengt structuur, richting en tastbare resultaten. Benieuwd naar de kansen voor jullie organisatie? Plan een kennismaking; Edwin denkt graag met jullie mee.

Sander Klopper
Leuk dat je het profiel van Sander bekijkt! Sander helpt mens en organisaties om het maximale uit zichzelf te halen. Als gepassioneerde en strategische professional op het snijvlak van Customer Experience, Innovatie en Transformatie, daagt hij uit, inspireert hij en brengt hij beweging. Zijn aanpak rust op vier kernwaarden: Vrijheid, Verantwoordelijkheid, Vertrouwen en Verbinding.
Deze vormen het kompas waarmee hij organisaties begeleidt naar meer impact – met aandacht voor zowel mens als resultaat.
Sander gelooft: wie durft te kiezen voor verandering, creëert ruimte voor groei.

Arjen De Vries
Als ervaren allround (digitaal) marketingstrateeg helpt Arjen organisaties hun commerciële performance en klantbeleving te verbeteren in de digitale wereld. Arjen is een echte 'vakidioot' in het digitale domein met meer dan 20 jaar ervaring bij 20+ organisaties in diverse sectoren. Als sparringpartner van directies en meewerkend voorman van teams geeft hij richting aan groei. Met zijn pragmatische en hands-on aanpak, krijgt hij mensen in beweging en zorgt hij voor tastbare resultaten op alle niveaus. Arjen helpt je graag verder - van advies en implementatie tot interim-management en 'fractional' rollen.

Richard Bekenbroek
Als er iemand is die snel tot de kern van teams en organisaties weet te komen is dat Richard. Zijn passie ligt in het creëren van duurzame verandering waarbij hij mensen en teams weet te motiveren om zichzelf te organiseren, effectief samen te werken en continu te verbeteren.

Mijke Loven
Time for change? Mijke heeft een passie voor het aanjagen en begeleiden van duurzame verandering voor teams, leiders en organisaties. Zij heeft met haar stevige digitale achtergrond ruime ervaring met complexe vraagstukken in dynamische omgevingen. Uitdagingen die vragen om integrale sturing op zowel de 'harde' resultaten als de 'menselijke' kant van veranderen, op boven- en onderstromen, en op korte- en lange termijn impact. Haar kracht is om vanuit scherpe waarneming het onzichtbare achter het zichtbare naar boven te halen. Mijke kan op een verandering ingezet worden als Transformation Lead, Senior Manager of Programma Manager.

Maj-Britt van Middelkoop
Als CX professional ondersteunt Maj-Britt ondernemingen in hun klantcontact strategie. Klantverwachtingen hebben vergaande impact op hoe bedrijven hun diensten leveren. Vaak is de verwachting dat je als bedrijf altijd en overal bereikbaar bent. Hoe zorg je dat je kunt voldoen aan deze verwachtingen?
Maj-Britt werkt graag met mensen aan innovaties die de bereikbaarheid verbetert. Het inzetten van nieuwe kanalen, gebruik van data om de dienstverlening te verbeteren en uiteraard AI om zoveel mogelijk klanten in één keer goed te helpen.

Loretta Ranzijn
And there she is! Onze Loretta is enthousiast en eentje die graag zichzelf vastbijt om tot een mooi resultaat te komen. Loretta Ranzijn is een expert op het gebied van Lean & Change en (Agile) Customer Experience. Met een voorliefde voor optimaal ingericht klachtenmanagement met klant- en businesswaarde, altijd vanuit win-win.

Gerben Zijlstra
Gerben Zijlstra is onze Brighter die meerdere grotere merken marktleider heeft gemaakt. Vanuit zijn passie voor CX zet hij moderne marketing organisaties neer om samen met jouw team de organisatie naar nieuwe hoogten te tillen. Gerben schrikt nergens voor terug en is jouw partner in het realiseren van ontwikkelen van moderne klantstrategieën die werken.

Maurice Devilee
Maurice Devilee is onze ervaren senior manager op MT/directieniveau die continu gericht is op organisatieverbetering, innovatie en het optimaliseren van processen, structuren en mensen. Zijn kracht ligt in het verbinden van mensen, teams, afdelingen en managers met oog voor de individuele waarde. Maurice gelooft sterk in het belang van de klanttevredenheid, medewerker welzijn en het proces als drie-eenheid en als drijvende krachten voor succes. Maurice is ervan overtuigd dat medewerkers excelleren wanneer ze voldoende vertrouwen en verantwoordelijkheid krijgen, ondersteund door optimaal ingerichte processen.

Marion Mulder
Ontmoet Marion! Marion helpt organisaties Future-Proof te worden door samen inclusieve en duurzame toekomst voor je te zien en vorm te geven. Elke organisatie krijgt te maken met de 3 grote golven; digitalisering (AI), duurzaamheid, en sociale impact. Gebruikmakend van methodologieën zoals strategic foresight, scenario planning, system thinking, system innovation, design thinking, futures thinking, en agile/SAFe, werken we samen aan een transformatie naar een meer purpose driven, gewenste toekomst.