Impact bij klanten
Meet our team customer service managers en leads
Onze Customer Service managers en CX leads brengen jouw organisatie rust, ruimte, ontwikkeling en doorontwikkeling. Waar de mens centraal staat maar we digitalisering boven aan de agenda zetten. Onze leiders, project managers en transformatie coaches brengen moderne klantwaarde en werkgeluk waar we jouw organisatie, team of project in beweging krijgen.
25 resultaten gevonden

Edwin Fluit
Met een scherp oog voor kansen en een pragmatische aanpak helpt Edwin bedrijven om groeipotentieel te realiseren. Als ervaren (interim) CEO en CCO en oprichter van AccT Consulting, versterkt hij commerciële organisaties, begeleidt directies bij strategische keuzes en helpt managementteams bij hun ontwikkeling. Of het nu gaat om het opbouwen van nieuwe teams, het ontwikkelen van een sales- of partnerstrategie of begeleiding bij fusies of overnames, Edwin brengt structuur, richting en tastbare resultaten. Benieuwd naar de kansen voor jullie organisatie? Plan een kennismaking; Edwin denkt graag met jullie mee.

Sander Klopper
Leuk dat je het profiel van Sander bekijkt! Sander helpt mens en organisaties om het maximale uit zichzelf te halen. Als gepassioneerde en strategische professional op het snijvlak van Customer Experience, Innovatie en Transformatie, daagt hij uit, inspireert hij en brengt hij beweging. Zijn aanpak rust op vier kernwaarden: Vrijheid, Verantwoordelijkheid, Vertrouwen en Verbinding.
Deze vormen het kompas waarmee hij organisaties begeleidt naar meer impact – met aandacht voor zowel mens als resultaat.
Sander gelooft: wie durft te kiezen voor verandering, creëert ruimte voor groei.

Arjen De Vries
Als ervaren allround (digitaal) marketingstrateeg helpt Arjen organisaties hun commerciële performance en klantbeleving te verbeteren in de digitale wereld. Arjen is een echte 'vakidioot' in het digitale domein met meer dan 20 jaar ervaring bij 20+ organisaties in diverse sectoren. Als sparringpartner van directies en meewerkend voorman van teams geeft hij richting aan groei. Met zijn pragmatische en hands-on aanpak, krijgt hij mensen in beweging en zorgt hij voor tastbare resultaten op alle niveaus. Arjen helpt je graag verder - van advies en implementatie tot interim-management en 'fractional' rollen.

Richard Bekenbroek
Als er iemand is die snel tot de kern van teams en organisaties weet te komen is dat Richard. Zijn passie ligt in het creëren van duurzame verandering waarbij hij mensen en teams weet te motiveren om zichzelf te organiseren, effectief samen te werken en continu te verbeteren.

Maj-Britt van Middelkoop
Als CX professional ondersteunt Maj-Britt ondernemingen in hun klantcontact strategie. Klantverwachtingen hebben vergaande impact op hoe bedrijven hun diensten leveren. Vaak is de verwachting dat je als bedrijf altijd en overal bereikbaar bent. Hoe zorg je dat je kunt voldoen aan deze verwachtingen?
Maj-Britt werkt graag met mensen aan innovaties die de bereikbaarheid verbetert. Het inzetten van nieuwe kanalen, gebruik van data om de dienstverlening te verbeteren en uiteraard AI om zoveel mogelijk klanten in één keer goed te helpen.

Eline Berthel
Eline is jouw toegewijde marketingstrateeg, met expertise in het opbouwen van sterke klantrelaties te midden van een (steeds meer) data-gedreven marketinglandschap. Dankzij haar gerichte aanpak en innovatieve ideeën, biedt Eline niet alleen meetbare resultaten, maar ontwikkelt ze ook strategieën die zowel de klanttevredenheid verhogen als de algehele klantervaring verbeteren.

Loretta Ranzijn
And there she is! Onze Loretta is enthousiast en eentje die graag zichzelf vastbijt om tot een mooi resultaat te komen. Loretta Ranzijn is een expert op het gebied van Lean & Change en (Agile) Customer Experience. Met een voorliefde voor optimaal ingericht klachtenmanagement met klant- en businesswaarde, altijd vanuit win-win.

Ruben Willems
Bright6-er van het eerste uur Ruben Willems is een bekwame en toegewijde Agile Coach met een diepgaande kennis van Agile methodologieën, waaronder Scrum, Kanban en OKR. Zijn expertise en passie voor continue verbetering hebben een positieve impact gehad op tal van teams en organisaties. Ruben is een waardevolle aanwinst voor elke organisatie of team dat streeft naar meer wendbaarheid, samenwerking en succes. Ruben is inzetbaar als: Agile Coach, Scrum Master, Kanban Coach en OKR specialist.

Jochem van Beek
Jochem is inzetbaar als interim-manager, programma-manager, team-coach, change-manager, strategisch marketeer én voor het echt realiseren van de gewenste verandering. Hij heeft veel kennis en internationale ervaring binnen verschillende grote en complexe organisaties op het gebied van: strategie en implementaties, Marketing & Sales, CX, change-management, nieuwe werkwijze introduceren (Agile), people-management, marketing, management en team-coaching.

Erik Bras
Erik is een ervaren professional met een drive voor continue verbetering door het toepassen van Agile principes en praktijken. De primaire focus hierbij? Het maximaliseren van waarde! Erik bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.