Impact bij klanten
Meet our team customer service managers en leads
Onze Customer Service managers en CX leads brengen jouw organisatie rust, ruimte, ontwikkeling en doorontwikkeling. Waar de mens centraal staat maar we digitalisering boven aan de agenda zetten. Onze leiders, project managers en transformatie coaches brengen moderne klantwaarde en werkgeluk waar we jouw organisatie, team of project in beweging krijgen.
24 resultaten gevonden
Nicky de Roos
Als interim en freelance Agile Professional richt Nicky zich op het vormgeven van succesvolle producten, (digitale) transformatie en innovatie. Met een scherpe focus op waarde creatie helpt hij als senior professionals organisaties bij het ontwikkelen van innovatieve en gebruiksvriendelijke flows, processen, software en websites.
Maj-Britt van Middelkoop
Als CX professional ondersteunt Maj-Britt ondernemingen in hun klantcontact strategie. Klantverwachtingen hebben vergaande impact op hoe bedrijven hun diensten leveren. Vaak is de verwachting dat je als bedrijf altijd en overal bereikbaar bent. Hoe zorg je dat je kunt voldoen aan deze verwachtingen?
Maj-Britt werkt graag met mensen aan innovaties die de bereikbaarheid verbetert. Het inzetten van nieuwe kanalen, gebruik van data om de dienstverlening te verbeteren en uiteraard AI om zoveel mogelijk klanten in één keer goed te helpen.
Eline Berthel
Eline is jouw toegewijde marketingstrateeg, met expertise in het opbouwen van sterke klantrelaties te midden van een (steeds meer) data-gedreven marketinglandschap. Dankzij haar gerichte aanpak en innovatieve ideeën, biedt Eline niet alleen meetbare resultaten, maar ontwikkelt ze ook strategieën die zowel de klanttevredenheid verhogen als de algehele klantervaring verbeteren.
Loretta Ranzijn
And there she is! Onze Loretta is enthousiast en eentje die graag zichzelf vastbijt om tot een mooi resultaat te komen. Loretta Ranzijn is een expert op het gebied van Lean & Change en (Agile) Customer Experience. Met een voorliefde voor optimaal ingericht klachtenmanagement met klant- en businesswaarde, altijd vanuit win-win.
Ruben Willems
Bright6-er van het eerste uur Ruben Willems is een bekwame en toegewijde Agile Coach met een diepgaande kennis van Agile methodologieën, waaronder Scrum, Kanban en OKR. Zijn expertise en passie voor continue verbetering hebben een positieve impact gehad op tal van teams en organisaties. Ruben is een waardevolle aanwinst voor elke organisatie of team dat streeft naar meer wendbaarheid, samenwerking en succes. Ruben is inzetbaar als: Agile Coach, Scrum Master, Kanban Coach en OKR specialist.
Jochem van Beek
Jochem is inzetbaar als interim-manager, programma-manager, team-coach, change-manager, strategisch marketeer én voor het echt realiseren van de gewenste verandering. Hij heeft veel kennis en internationale ervaring binnen verschillende grote en complexe organisaties op het gebied van: strategie en implementaties, Marketing & Sales, CX, change-management, nieuwe werkwijze introduceren (Agile), people-management, marketing, management en team-coaching.
Erik Bras
Erik is een ervaren professional met een drive voor continue verbetering door het toepassen van Agile principes en praktijken. De primaire focus hierbij? Het maximaliseren van waarde! Erik bekijkt verbetermogelijkheden altijd vanuit het grotere plaatje. Teams helpen om meer klantgericht, waarde gericht en wendbaar te worden is stap één. Maar ook de besturing vanuit directie en management moet veranderen om écht impact te kunnen maken.
Richard de Rijke
Richard heeft als agile transformatie coach een heel specifieke focus: maximale waarde leveren. Hij helpt teams en organisaties hun klant centraal te stellen om vervolgens snel, efficiënt en gefocust waarde te leveren. Zijn ruime ervaring als Transformatie Manager, Agile Portfolio Manager en Agile Coach geven Richard veel mogelijkheden om op een leuke en creatieve manier oplossingen te vinden voor elke uitdaging die een organisatie op haar pad krijgt. Samenwerking, betrokkenheid, motivatie, doelgericht, focus, transparantie, openheid en continu verbeteren zijn een aantal kernbegrippen die bij zijn manier van werken centraal staan.
Maurice Devilee
Maurice Devilee is onze ervaren senior manager op MT/directieniveau die continu gericht is op organisatieverbetering, innovatie en het optimaliseren van processen, structuren en mensen. Zijn kracht ligt in het verbinden van mensen, teams, afdelingen en managers met oog voor de individuele waarde. Maurice gelooft sterk in het belang van de klanttevredenheid, medewerker welzijn en het proces als drie-eenheid en als drijvende krachten voor succes. Maurice is ervan overtuigd dat medewerkers excelleren wanneer ze voldoende vertrouwen en verantwoordelijkheid krijgen, ondersteund door optimaal ingerichte processen.
Marion Mulder
Ontmoet Marion! Marion helpt organisaties Future-Proof te worden door samen inclusieve en duurzame toekomst voor je te zien en vorm te geven. Elke organisatie krijgt te maken met de 3 grote golven; digitalisering (AI), duurzaamheid, en sociale impact. Gebruikmakend van methodologieën zoals strategic foresight, scenario planning, system thinking, system innovation, design thinking, futures thinking, en agile/SAFe, werken we samen aan een transformatie naar een meer purpose driven, gewenste toekomst.